خبر

یونیگلو، دوج‌کوین، و شیبااینو، توکن‌هایی آینده‌دار

یونیگلو، دوج‌کوین، و شیبااینو، توکن‌هایی آینده‌دار

یونیگلو (GLO)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در آینده‌ی نزدیک به محبوب‌ترین توکن‌ها برای سرمایه‌گذاران جدید تبدیل خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از دیلی کوین، بلاک چین به عنوان یک فناوری نوظهور در دهه‌ی گذشته توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. ویژگی تحول‌آفرین این فناوری صنایع و کسب‌و‌کارها را در سرتاسر جهان دستخوش تغییر کرده و خواهد کرد. با افزایش رقابت و پیچیده‌تر شدن بازار کریپتو، سرمایه‌گذاران بیش از پیش به دنبال فرصت‌هایی هستند تا بتوانند به سودهای بیش‌تری برسند - سودهایی که شاید زندگی‌شان را به طور کلی دگرگون سازد. در حال حاضر، یونیگلو (GLO)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین توکن‌ها در فضای کریپتو هستند. افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در این پروژه‌ها را می‌توان یکی از عوامل اصلی این محبوبیت عنوان کرد؛ در این مطلب، به بیان جزییات بیش‌تری در مورد این سه ارز دیجیتال می‌پردازیم.

Uniglo (GLO)

یونیگلو راهکار بسیار مناسبی برای مقابله با شرایط بی‌ثبات بازار است؛ شرایطی که می‌تواند سرمایه‌‌های افراد مبتدی را در یک چشم به هم زدن نابود کند. این ارز دیجیتال توسط مجموعه‌ای از دارایی‌های مشهود و نامشهود پشتیبانی می‌شود؛ این دارایی‌ها از ارزش زیربنایی این توکن محافظت می‌کنند. به ازای هر معامله‌ی یونیگلو، 2٪ از حجم در گردش این توکن سوزانده شده، و 5٪ به خزانه اضافه می‌شود. با تقویت هر چه بیش‌تر یونیگلو (GLO)، بسامد توکن‌سوزی‌های برنامه‌ریزی‌شده نیز افزایش می‌یابد. این پروتکل بر اساس مکانیسم غیرمتمرکز خودگردان (DAO) عمل می‌کند؛ به این ترتیب، کاربران آن در تصمیم‌گیری‌های مربوط به تخصیص بودجه، سوزاندن توکن‌ها و سایر عملکردهای مهم پروژه مشارکت خواهند داشت. در عرض چند هفته پس از آغاز پیش فروش یونیگلو (GLO)، سرمایه‌گذاران در سراسر جهان به این ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند.

دوج کوین (DOGE)

تاریخچه‌ی ایجاد دوج کوین به زمانی برمی‌گردد که ارزهای دیجیتال آن‌چنان مشهور نبودند. دوج کوین به عنوان یک میم کوین معرفی شد - میم کوینی که در آغاز، کاربرد خاصی نداشت و عرضه‌ی آن نیز نامحدود بود. پس از گذشته چند سال، این پروژه جامعه‌ی قدرتمندی از سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان را برای خود ایجاد کرد؛ که نام‌های بزرگی از جمله ایلان ماسک و اسنوپ داگ در آن به چشم می‌خورند. این شبکه دارای یک بلاک چین اختصاصی است که در مقایسه با بیت کوین و اتریوم بسیار مقرون به صرفه‌تر است. فروشگاه‌های متعددی در سراسر جهان دوج کوین را به عنوان یک ارز دیجیتال معتبر برای خرید در دنیای واقعی می‌پذیرند. دوج کوین، برخلاف سایر میم کوین‌های موجود در بازار، دارای هویت منحصر به فردی است که روز به روز قدرتمندتر می‌شود. دوج کوین، در لحظه‌ی نگارش این مطلب، با قیمت 0.067965 دلار در بازار معامله می‌شود.

نمودار قیمت دوج کوین

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یکی دیگر از میم کوین‌هایی است که در سال 2021 به یکی از 20 ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل شد و به شهرت رسید. شیبا اینو برخلاف دوج کوین، دارای یک مکانیسم توکن‌سوزی است که به طور مداوم و کاربردی میزان عرضه و تقاضا را تنظیم می‌کند. تیم پشتیبان شیبا اینو در ماه آوریل یک پلتفرم توکن‌سوزی را راه‌اندازی کرد که باعث افزایش فعالیت‌های توکن‌سوزی این ارز دیجیتال شد. در لحظه‌ی نگارش این مطلب، قیمت شیبا اینو 0.000011 دلار است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 12:05
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین