خبر

سرکل، پس از ادغام، فقط از PoS پشتیبانی می‌کند

سرکل، پس از ادغام، فقط از PoS پشتیبانی می‌کند

شرکت سرکل، ارائه‌کننده‌ی استیبل کوین یو‌اس‌دی کوین اعلام کرد، پس از تکمیل پروژه‌ی ادغام فقط از سیستم اثبات سهام در شبکه‌ اتریوم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، شرکت سرکل، ارائه‌دهنده‌ی استیبل‌کوین یو‌اس‌دی کوین (USDC)، در روز سه‌شنبه (18 مرداد)، اعلام کرد، پس از تکمیل پروژه‌ی ادغام (Merge) - که مدت‌ها است همه انتظارش را می‌کشند - به طور کامل از انتقال شبکه‌ی اتریوم به مکانسیم اثبات سهام یا PoS پشتیبانی می‌کند. شرکت سرکل پروژه‌ی ادغام را به عنوان نقطه‌ی عطف مهمی برای بهبود مقیاس‌پذیری اکوسیستم اتریوم دانسته و نوشته است:

«یو‌اس‌دی کوین (USDC) به بخش جدایی‌ناپذیر و مهمی از نوآوری دیفای اتریوم تبدیل شده است. این استیبل کوین میزان پذیرش راهکارهای لایه‌ی دوم بلاک چین را افزایش داده و به گسترش موارد استفاده از صنعت بزرگ کریپتو - که امروزه به اندازه‌ی قابل توجهی بر قابلیت‌های شبکه‌ی اتریوم وابسته هستند - کمک‌های شایانی کرده است. ما مسئولیت‌مان را در قبال اکوسیستم اتریوم و تمام کسب‌وکارها، توسعه‌دهندگان و کاربران نهایی یو‌اس‌دی کوین (USDC) به خوبی می‌شناسیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از عهده‌ی مسئولیت‌های‌مان بر بیاییم.»

در حال حاضر، یواس‌دی کوین (USDC) نه تنها بزرگ‌ترین استیبل کوین دلاری است که در شبکه‌ی اتریوم منتشر شده، بلکه به طور کلی با بیش از 45 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این اکوسیستم - در زمان نگارش این خبر - بزرگ‌ترین دارایی ERC-20 نیز هست. ذخایر این استیبل کوین در موسسات مالی بزرگ ایالات متحده مانند بلک راک حسابرسی و نگهداری می‌شوند.

کوین مارکت کپ

شرکت سرکل، برخلاف برخی دیگر از شرکت‌ها، به انتقال بلاک چین اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام بسیار خوش‌بین است و بعید می‌داند مشکلی در این میان به وجود بیاید:

«ما بعید می‌دانیم در قابلیت‌های آن‌چین یو‌اس‌دی کوین (USDC) یا خدمات مربوط انتشار و تبدیل آن به سایر ارزها -که کاملا به صورت خودکار انجام می‌شوند - اختلالی ایجاد شود. در حال حاضر، محیط آزمایشی سرکل به شبکه‌ی آزمایشی گئورلی اتریوم متصل است، و طی روزهای آینده شرایط را به دقت زیر نظر خواهیم داشت و خود را آماده‌ی ورود به شبکه‌ی آزمایشی پریتر می‌کنیم.»

این شرکت، در کنار شمار روزافزونی از شرکت‌های دیگر در حوزه‌ی کریپتو، آماده است تا پس از تکمیل پروژه‌ی ادغام و انتقال بلاک چین اتریوم به مکانیسم اثبات سهام (PoS)، فعالیت‌های خود را با تمام تغییرات به‌روزرسانی کند.. روز گذشته، شبکه‌ی چین‌لینک اعلام کرد پس از تکمیل پروژه‌ی ادغام از هیچ‌یک از فورک‌های اثبات کار پشتیبانی نخواهد کرد. با نزدیک شدن به تاریخ انجام پروژه‌ی ادغام و افزایش گمانه‌زنی‌ها در بازار، شبکه‌ی آپتیمیزیم - پلتفرمی مبتنی بر لایه دوم اتریوم - شاهد افزایش بیش از 300 درصدی ارزش توکن خود بوده است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 10:59
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین