خبر

برداشت 50٪ از WBTC موجود در میکردائو توسط نکسو

برداشت 50٪ از WBTC موجود در میکردائو توسط نکسو

نکسو حدود 50٪ از رپد بیت کوین موجود در میکردائو را برداشت کرده است. دارایی‌های رپد بیت کوین در میکردائو اکنون به پایین‌ترین حد خود در سال 2022 رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، موسسه‌ی تحلیل بلاک چین سانتیمنت در روز گذشته پستی را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد، پلتفرم نکسو نزدیک به 50 درصد از مجموع رپد بیت کوینی (WBTC) را که در میکرودائو نگهداری می‌شود، برداشت کرده است. در نتیجه، اکنون حدود 120 میلیون دلار دارایی در این پلتفرم وام‌دهی باقی مانده است. 

نکسو رپدبیت کوین میکردائو

همان‌طور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، مقدار رپد بیت‌کوین قفل‌شده در این پلتفرم وام‌دهی به کم‌ترین میزان خود در سال 2022 کاهش یافته است.

قیمت نکسو (NEXO) طی 24 ساعته گذشته 3.23 درصدی کاهش یافته و به 0.9128 دلار رسیده است. هم‌چنین، ارزش نکسو در برابر دو ارز دیجیتال پیشرو بازار، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، به ترتیب 2.46% و 2.78% تضعیف شده است.

ارزش بازار نکسو هم‌اکنون 511,160,182 دلار است؛ به این ترتیب، نکسو در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار در کوین مارکت کپ در جایگاه 71 قرار دارد. حجم معاملات 24 ساعته‌ی این کوین ‌نیز امروز 44.39 درصد کاهش یافته است. به این ترتیب حجم معاملات روزانه‌ی نکسو به 8794157 دلار رسیده است.

نمودار قیمت نکسو

طبق نمودار بالا، قیمت نکسو در مراحل اولیه‌ی ورود به یک چرخه‌ی نزولی کوتاه یا میان مدت قرار دارد. موقعیت نسبی خطوط میانگین متحرک نمایی 9 و 20 روزه نسبت به یکدیگر را می‌توان به عنوان نخستین اندیکاتور تکنیکالی تلقی کرد که نشان‌دهنده‌ی ورود نکسو به یک چرخه‌ی نزولی است.

در حال حاضر، یک حاشیه‌ی باریک میان خطوط میانگین متحرک نمایی 9 و 20 روزه وجود دارد؛ خط میانگین متحرک نمایی 9 روزه در زیر خط میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار گرفته است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز که به تازگی خط RSI SMA را به سمت پایین قطع کرده است، به عنوان یکی دیگر از اندیکاتورهایی تلقی می‌شود که نشانه‌دهنده‌ی یک حرکت نزولی است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
شنبه 9 مهر 1401 ساعت 14:09
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین