خبر
 

شرکت های اتوبوسرانی سفر تهران اصفهان

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت های اتوبوسرانی سفر تهران اصفهان

بلیط اتوبوس تهران اصفهان و خرید آن، بهترین گزینه برای مسافرین این شهر است. شاید بتوانید با هواپیما هم این مسیر را طی کرده و به مقصد برسید. ولی کاهش هزینه‌ها گاهی به اولویت اصلی مسافران تبدیل شده و ترجیح می‌دهند با اتوبوس سفر کنند. در زمان خرید بلیط، اسامی مختلف شرکت‌های اتوبوسرانی را خواهید دید. اما کدام یک بهتر است؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا جواب خود را پیدا کنید.

تی بی‌تی

T.B.T که با شرکت تعاونی مسافربری شماره ۱۵ ترابر بی‌تا تهران شناخته شده است، یکی از شرکت‌هایی بوده که بلیط اتوبوس اصفهان به تهران و بالعکس آن را به مشتریان ارائه می‌دهد. منظم‌ترین سرویس‌ها را در این مدل اتوبوس‌ها خواهید دید که با بهترین امکانات و آزموده‌ترین پرسنل، آماده خدمت‌گزاری به مشتریان است.

شرکت تعاونی مسافربری، اتوبوس‌های شماره ۸ خود را در ترمینال جنوب، اتوبوس‌های شماره ۱ را در ترمینال غرب و اتوبوس‌های شماره ۱۵ خود را در ترمینال شرق مستقر کرده است. همین تقسیم‌بندی باعث می‌شود بهترین خدمات برای مشتریان ارائه شود. همچنین دفتر اصلی این شرکت در خیابان سپهبد قرنی قرار گرفته است.

همسفر

شروع فعالیت این شرکت به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد که با آغاز کار ۱۰۰ دستگاه اتوبوس B7  همراه بود. استقبال بی‌نظیر مشتریان باعث شد تا در ساخت جدید دستگاه‌های حمل و نقل، از رقیبا پیشی بگیرد. اکنون با اتوبوس های‌مان VIP از کشور آلمان در شرکت همسفر می‌توانید به هر نقطه‌ای سفر کنید. بنابراین با خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان همسفر، راحت به مقصد خواهید رسید.

همسفر به عنوان یکی از به روز‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی با اتوبوس‌های VIP فعالیت دارد. به گونه‌ای که اتوبوس‌های این شرکت از نظر امکانات با قطار‌های درجه ۱ در رقابت است. صندلی‌های راحت، تخت شو، سیستم‌های صوتی و تصویری و تهویه مطبوع از مهم‌ترین امکانات آن بوده که رضایت مشتریان را در پی دارد.

شرکت های اتوبوسرانی سفر تهران اصفهان

سیر و سفر

این شرکت نیز از قدیم مشغول به فعالیت بوده، به گونه‌ای که از سال ۱۳۶۹ کار خود را آغاز کرد. به کار‌گیری اتوبوس‌های VIP سیر و سفر با بهترین امکانات، توانست نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. به طوری که نام این شرکت را در تعداد زیادی بلیط اتوبوس اصفهان به تهران برای زمان‌هایی متفاوت خواهید دید.

رویال سفر

اگر بخواهیم از یک شرکت اتوبوسرانی متفاوت در میان رقبا صحبت کنیم؛ قطعا رویال سفر را نام می‌بریم. نوآوری در سیستم حمل و نقلی علت آن بوده و ورود اتوبوس‌های رویال سفر VIP، توانست تعداد مشتریان را افزایش دهد. فعالیت آن از سال ۱۳۸۵ شروع شده بود، بنابراین قدمتی دیرینه دارد.

ایران پیما

در پر تردد‌ترین مسیر‌ها مانند اصفهان تا تهران، می‌توانید بلیط اتوبوس‌های ایران پیما را خریداری کنید. شروع فعالیت ایران پیما از سال ۱۳۵۸ با ورود اتوبوس‌های اروپایی بوده که در مدت زمانی کم، مشتریان زیادی را به خود جذب کرد. در شهرت ایران پیما فقط همان فعالیت‌های گذشته تاثیر‌گذار نبود. اکنون با تغییر در سیستم حمل و نقل، این شرکت هم اتوبوس‌های VIP جدید خود را در اختیار مسافرین قرار داد. علاوه بر امکانات خوب اتوبوس، می‌توانید با پرسنلی خوش برخورد و حرفه‌ای در ارتباط باشید.

شرکت های اتوبوسرانی سفر تهران اصفهان

گیتی پیما

این شرکت در تلاش بوده تا بهترین اتوبوس‌ها را در اختیار مسافرین قرار داده و سفری راحت و خاطره‌انگیز را برای شما بسازد. زمانی طولانی برای ارائه خدمات به مشتریان، باعث شده روز به روز بلیط‌های بیش‌تری را به فروش برسانند. همچنین اتوبوس‌های Vip در این شرکت، صندلی‎های تکی و مانیتور دارند که در طول مسیر راحت خواهید بود.

خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان

تمامی شرکت‌های نام برده، دفاتری برای خرید بلیط به صورت حضوری دارند. همچنین می‌توانید این کار را به صورت اینترنتی از طریق وبسایت خود شرکت انجام دهید. در صورتی که قصد دارید قیمت شرکت‌های مختلف را بررسی کرده و تنوع بیش‌تری از بلیط‌های اتوبوس به مقصد اصفهان را ببینید؛ می‌توانید در وبسایت ما خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران یا بالعکس را جستجو کنید.

بنابراین در این مطلب سعی کردیم تمامی شرکت‌های اتوبوسرانی مسیر تهران تا اصفهان را بررسی کنیم. به طور کلی هر یک از این شرکت‌ها فعالیت خود را از سال‌ها قبل آغاز کرده‌اند و امروز با ورود اتوبوس‌های Vip به فکر رفاه حال بیش‌تر مشتریان خود هستند. انتخاب شرکت اتوبوسرانی مانند زمان حرکت و تاریخ سفر، از عوامل موثر در خرید بلیط محسوب می‌شوند.

نویسنده: اپراتور
چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 09:37
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین