خبر
 

شهر جدید پرند

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به فکر یک سرمایه گذاری سودمند یا خانه دار شدن هستید، قطعا آپارتمان ها، مسکن مهر و املاک پرند، بهترین گزینه است. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و نزدیکی به کلان شهر تهران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نکته حائز اهمیت این است که اغلب جمعیت این شهر را بازنشستگان و یا کارمندان تشکیل می دهد، در نتیجه متقاضیان خرید و فروش آپارتمان پرند بیشتر از تصور است.

همانطور که میدانید املاک پرند بر اساس آخرین متدهای مهندسی و شهرسازی و با بهره گیری از تجربه و تخصص پیمانکاران و مهندسان داخلی و خارجی طراحی شده است. در واقع، شهر جدید پرند در سال 1395، در جنوب غربی تهران و در شهرستان رباط کریم پایه گذاری شده است.

شهر جدید پرند، شامل 7 فاز مسکونی و صنعتی است: فازهای صفر تا سه را خانه های شخصی ساز و فازهای چهار تا شش را پروژه مسکن مهر تشکیل داده اند. امکانات رفاهی و خدمات شهری در فازهای صفر تا سه، در حد مطلوبی است. هر چند که در طرح جامع فازهای چهار تا شش، پیش بینی های لازم برای تکمیل امکانات رفاهی و خدمات شهری در نظر گرفته شده است، اما امکانات رفاهی و خدمات شهری در فازهای چهار تا شش به تدریج کاهش می یابد.

علی رغم این موضوع، راه اندازی یک ایستگاه متروی اختصاصی برای این شهر در آینده، موجب جذب بیشتر سرمایه و رونق خرید و فروش مسکن مهر پرند خواهد شد. حتی پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور، شاهد رشد چشمگیر و افزایش قیمت بالایی در املاک پرند باشیم.

مزایا و معایب خرید و فروش آپارتمان پرند

از جمله مزایای اقدام به خرید و فروش املاک پرند بر اساس تجربه ساکنین این شهر، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • همانطور که قبلا نیز اشاره شد، موقعیت جغرافیایی املاک پرند، بزرگترین مزیت این شهر بشمار می آید. علاوه بر نزدیکی این شهر به فرودگاه بین المللی امام خمینی، دسترسی آسان به شهرهای تهران، کرج و شهریار موجب جذابیت بیشتر آن نیز شده است.

  • قیمت مسکن در شهر جدید پرند، علی الخصوص قیمت خرید و فروش مسکن مهر پرند، نسبت به سایر شهرهای جدید اطراف پایتخت پایین تر است.

خرید و فروش آپارتمان پرند

  • قبلا نیز اشاره شد، راه اندازی یک ایستگاه اختصاصی مترو برای این شهر، موجب رونق خرید و فروش آپارتمان پرند شده است. همچنین، تردد روزانه 11 قطار مترو تا ایستگاه امام خمینی نیز بر جذابیت سرمایه گذاری در این شهر افزوده است.

  • علاوه بر این، داشتن ایستگاه راه آهن نیز بر رشد و توسعه شهری پرند تاثیر گذار بوده است.

  • با توجه به رشد و رونق مراکز صنعتی و کارگاه های تخصصی و همچنین مناسب بودن زمین و خاک منطقه برای آپارتمان سازی، سرمایه گذاری درخشان و سودمندی را می توان برای آینده ی املاک پرند متصور بود.

اما از دیگر سو، از جمله معایب سرمایه گذاری بر روی املاک پرند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • همانطور که اشاره شد، در حال حاضر کمبود امکانات رفاهی و خدمات شهری همچون خدمات اورژانسی و امدادرسانی خصوصا در فازهای پنج و شش، بزرگترین عیب سرمایه گذاری در شهر جدید پرند و خرید و فروش مسکن مهر پرند است.

  • علی رغم کمتر بودن آلودگی هوای شهر جدید پرند نسبت به تهران، خشک بودن آب و هوای آن و علاوه بر آن، بادخیز بودن این منطقه از جمله دیگر معایب این شهر بشمار می آید.

  • همچنین بعضا برخی از آپارتمان های سنددار شهر پرند، فاقد آسانسور هستند.

امکانات رفاهی شهر جدید پرند

اشاره کردیم که امکانات رفاهی در فازهای صفر تا سه نسبت به فازهای چهار تا شش شهر پرند وضعیت بهتری دارند. اما این گفته به معنای این نیست که این شهر آینده درخشانی ندارد. تکمیل پروژه های رفاهی پیش بینی شده، این شهر را به مکانی بی نظیر و عالی برای زندگی تبدیل خواهد کرد.

در حال حاضر، یکی از بزرگترین خدمات شهری یعنی بوستان مشاهیر در این شهر، در حد فاصل فازهای سه و چهار در حال احداث است. این مرکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی، موقعیت مناسب سرمایه گذاری و خرید و فروش مسکن مهر پرند را تایید می کند.

علاوه بر این، امکانات آموزشی شامل 40 مدرسه در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند نیز تاییدی دیگر بر وجود بستر خوب و مناسب رشد برای این شهر است.

خرید و فروش مسکن مهر پرند

شاید جالب باشد که بدانید مساحتی به وسعت 20 هکتار در ابتدای ورودی شهر جدید پرند به یک کارتینگ اختصاص دارد. این مجموعه یک پیست 2 کیلومتری و ساختمانی با زیربنای 3300 متر دارد که فضاهای ورزشی، پارک کودکان، زمین پینت بال، سینمای خانوادگی و رستوران را در خود جای داده است.

خرید و فروش مسکن مهر پرند

پروژه های املاک پرند به دو دسته املاک دارای سند تک برگ و املاک دارای سند پنج برگ تقسیم می شود. خرید و فروش مسکن مهر پرند غالبا با سند پنج برگی انجام می شود. در طرح مسکن مهر پرند، طبق مصوبه دولت، زمین به مدت 99 سال به صورت اجاره ای واگذار می شود و به همین ترتیب، سند پنج برگ توسط شرکت عمران پرند صادر می شود. تنها در صورتی که در خرید و فروش مسکن مهر پرند، خریدار درخواست سند تک برگ داشته باشد با مراجعه به شرکت عمران و طی مراحل اداری و پرداخت حق عرصه مسکن مهر، می تواند برای سند تک برگ اقدام نماید.

اما در مورد خرید و فروش مسکن مهر پرند، لازم است نکته ای را یادآور شویم. از آنجایی که پروژه های مسکن مهر پرند، توسط پیمانکاران مختلفی انجام شده است، ممکن است در برخی موارد با آپارتمان ها و مسکن هایی بی کیفیت و نامطلوب روبرو باشید. در نتیجه در پیش فروش آپارتمان های مسکن مهر پرند نیز مانند سایر مناطق ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. اما نگران نباشید!

اگر شما به مشاور املاکی معتبر و مجاز برای سرمایه گذاری و خرید و فروش مراجعه نمایید، با این مشکلات روبرو نخواهید شد. نظر کارشناسی دقیق و معتبر مشاوران حرفه ای املاک پرند با مدیریت حسین هدایتی، این اطمینان را به شما خواهد داد که متضرر نخواهید شد. ما سودآوری سرمایه گذاری شما را تضمین می کنیم.

نویسنده: اپراتور
یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 16:40
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین