خبر

رشد 23 درصدی فلر (FLR) در روز سرخ کریپتو

رشد 23 درصدی فلر (FLR) در روز سرخ کریپتو

امروز بازار کریپتو تحت تاثیر شکایت CFTC از صرافی بایننس سرخ‌پوش است. ولی ریپل و فلر در روز جاری رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از یوتودی، امروز بیش‌تر ارزهای دیجیتال فشار نزولی را تجربه کرده‌اند. بیت کوین (BTC) پس از چند روز صعودی و تلاش برای رسیدن به سطوح بالاتر، به زیر سطح 27,000 دلار سقوط کرده است. پس از انتشار خبری مبنی بر شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده از صرافی بایننس و مدیرعامل آن، چانگ پنگ ژائو، بازار کریپتو ناگهان جامه‌ی سرخ بر تن کرد. این کمیسیون صرافی بایننس را متهم کرده که در موارد مختلف قوانین آمریکا را زیر پا گذاشته است.

با وجود این، خبر شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا از صرافی بایننس ظاهرا برای ریپل (XRP) بسیار خوب بوده است. عاملی که باعث شده است ریپل برخلاف سایر ارزهای دیجیتال امروز سبزپوش باشد، این است که کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا در طبقه‌بندی جدید خود از ارزهای دیجیتال، آن‌ها را به عنوان کالا معرفی کرده است. این مسئله شامل حال ریپل نیز شده است. ریپل مدت‌ها است درگیر یک پرونده‌ی حقوقی است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مدت‌ها است ریپل را به عنوان اوراق بهادار می‌شناسد و مسئولان این شرکت دائما تلاش می‌کنند تا خلاف آن را ثابت کنند.

معمولا هر خبر مثبتی در مورد این پرونده‌ی حقوقی که ریپل را به پیروزی در دادگاه نزدیک‌تر کند، باعث افزایش قیمت آن می‌شود. در این میان، نه تنها ریپل از این وضعیت سود برده است، بلکه متحد اصلی آن، فلر نتورک (FLR) نیز در روز جاری رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 15:30 روز سه‌شنبه 28 مارس / 8 فروردین – فلر (FLR) با 22.89 درصد افزایش نسبت به روز گذشته، با قیمت 0.04191 دلار معامله می‌شود. با افزایش قابل ملاحظه‌ی قیمت فلر در روز جاری، عملکرد هفتگی آن نیز درخشان‌تر شده است. ارزش فلر نسبت به هفت روز گذشته 36.20 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی فلر نیز تاکنون به اندازه‌ی خیره‌کننده‌ای افزایش یافته است. حجم کل معاملات فلر هم‌اکنون با 510.60 درصد افزایش به رقم 54,451,147 دلار رسیده است.  

نمودار قیمت فلر

به علاوه، ارزش کل بازار فلر نیز امروز افزایش یافته است. هم‌اکنون، ارزش کل بازار فلر با 24.03 درصد افزایش به 508,717,265 دلار رسیده است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، فلر یک رتبه بالاتر از سینگیولاریتی نت (AGIX) و یک رتبه پایین‌تر از گیت توکن (GT) در جایگاه هشتاد و چهارم قرار دارد.  

فلر در کوین مارکت کپ

با افزایش قابل توجه قیمت فلر در روز جاری، ارزش آن در برابر دو رهبر بازار کریپتو، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، نیز تقویت شده است. ارزش فلر در برابر بیت کوین و اتریوم به ترتیب 28.81 و 26.60 درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، هم‌اکنون هر واحد از فلر معادل 0.000001575 بیت کوین یا 0.00002447 اتریوم ارزش دارد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 8 فروردین 1402 ساعت 15:38
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین