خبر

بیت‌کوین و اتریوم در آستانه حرکات پر نوسان

بیت‌کوین و اتریوم در آستانه حرکات پر نوسان

بیت‌کوین و اتریوم مدتی است که روند یکنواختی را طی می‌کنند و در دامنه مشخصی قرار گرفته اند؛ احتمال می‌رود که به زودی شکست قیمت اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اینوستینگ، بیت‌کوین و اتریوم احتمالا در آستانه حرکات نوسانی هستند. بیت‌کوین و اتریوم در حالی که به دنبال کاتالیزورهای جدیدی هستند که به آنها کمک کند  تا شتاب مورد نیاز برای شکست صعودی را به دست آورند، به روند یکنواخت و کم نوسان خود ادامه می‌دهند.

معامله گران کریپتو 50/50 هستند

بیت‌کوین و اتریوم راکد باقی مانده است و در محدوده قیمتی محدودی معامله می‌شوند، زیرا معامله‌گران نمی‌توانند درباره افزایش یا کاهش قیمت‌ها تصمیم بگیرند.

داده های Coinglass نشان می دهد که فعالان بازار در مورد آینده بیت‌کوین و اتریوم اختلاف نظر دارند. تقریباً 50 درصد از حساب‌های دارای پوزیشن لانگ بیت‌کوین در تمام صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال، لانگ کامل هستند، در حالی که 50 درصد دیگر، کاملا پوزیشن شورت دارند. تاریخچه معاملات مشابه را می توان برای اتریوم مشاهده کرد.

نسبت لانگ/شورت صرافی

کمبود اطمینان میان اعضای بازار در مورد آینده پرایس اکشن، بیت‌کوین و اتریوم را به گوشه رینگ برده است.

بیت‌کوین و اتریوم در انتظار کاتالیست

برای مثال، بیت‌کوین یک سطح حمایتی مشخص در 28,870 و یک سطح مقاومتی در 30,750 دلار تشکیل داده است. بسته شدن قاطعانه کندل 4 ساعته در خارج از این دامنه، حرکت بعدی بیت‌کوین را مشخص خواهد کرد. فرم این مثلث متقارن پیش بینی می‌کند که شکست از بالای این دامنه رکودی، موجب جهش 17.70 درصدی قیمت ها خواهد شد.

تحت چنین شرایطی، شکست سطح مقاومتی 30,750 دلاری می‌تواند منجر به جهش به قیمت 35,300 دلاری شود، در حالی که سقوط از 28,870 دلار، می‌تواند بیت‌کوین را به 24,400 دلار برساند.

نمودار ساعتی بیت‌کوین/دلار

اتریوم با مبادله شدن در دامنه 1,960 تا 2,145 دلاری، در ابهام است. تنها بسته شدن قاطعانه کندل 4 ساعته در پایین سطح حمایتی و بالای سطح مقاومتی میتواند حرکت بعدی اتریوم را مشخص کند. این امری منطقی است تا منتظر بمانیم که روند به چه شکل حرکت خواهد کرد.

نمودار ساعتی بیت‌کوین/دلار

علت این که باید در مورد اتریوم صبور باشیم این است که به نظر می رسد این رمزارز در حال تشکیل یک مثلث صعودی در نمودار چهار ساعته است. محور y الگوی ارتفاع نشان می دهد که شکسته شدن وتر در 1960 دلار یا محور x در 2145 دلار، می تواند منجر به حرکت قیمت 16.57 درصدی شود. با این حال بیت‌کوین و اتریوم هنوز نتوانسته اند کاتالیستی در جهت افزایش حجم مبادلات و متعاقبا افزایش قیمت آن پیدا کنند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت 12:25
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین