خبر

آیا ماتیک به 1 دلار می‌رسد؟

آیا ماتیک به 1 دلار می‌رسد؟

ماتیک در حال ایجاد یک الگوی اصلاحی قوی در نمودار ایچیموکوی هفتگی خود است، این الگوی پیش بینی می‌کند که پالیگان می‌تواند به 0.80 دلار برسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، ماتیک در حال ایجاد یک الگوی اصلاحی قوی در نمودار ایچیموکوی هفتگی و روزانه خود است. در نتیجه، گاوها باید راه نسبتا مشخصی برای آزمایش سطح منطقه ارزشی  0.80، قبل از آزمایش 1 دلار، داشته باشند.

موقعیت تئوری لانگ برای ماتیک، حد خرید در 0.76 دلار و حد ضرر در 0.71 دلار است و حد سود نیز در 1.03 دلار قرار دارد. این ایده معامله ای دارای نسبت ریوارد به ریسک 5.4:1 است. به دلیل وجود دامنه بین ورود به معامله و حد سود، تریلینگ استاپ یا حد ضرر متحرک می‌تواند به ما کمک کند.

نمودار شکل و نقطه

تنظیم الگوی لانگ، بستگی به قوی‌ترین و صعودی ترین الگو در تحلیل شکل و نقطه دارد: الگوی منجنیق صعودی

اول، باید یک شکست بالای یک triple-top(سقف سه گانه) وجود داشته باشد - که یک رویداد مهم بسیار صعودی محسوب می‌شود. با این حال، شکست نمی تواند از سه جعبه(باکس) بالاتر از سقف سه گانه تجاوز کند. در مرحله بعد، عمل قیمت باید از شکست برگردد و ستون دیگری از Os را تشکیل دهد – اما این ستون از Os نمی تواند زیر ستون O قبلی شکسته شود. در نهایت، آخرین ستون Xs تشکیل می‌شود، و ورود به معامله در نقطه بریک اوت در بالای سقف دوگانه است.

چیزی که این الگو را قدرتمند می کند این است که چگونه بر فروشندگان کوتاه مدت تأثیر می گذارد. فروشندگان کوتاه مدت که پس از بیرون آمدن از سطح مقاومت قابل توجهی شاهد شکست یک رالی هستند، دلیل خوبی برای باز کردن پوزیشن های فروش جدید یا اضافه کردن به موقعیت های موجود دارند. پاییز، تعداد بیشتری از فروشندگان کوتاه مدت قیمت MATIC را جمع آوری می کند که پیش بینی روند نزولی را دارند. درعوض، خریداران دوباره سرازیر می شوند و فروشندگان کوتاه مدت را به دام می اندازند. علاوه بر این، ورود بسیاری از معامله گران محافظه کار را به همراه می آورد که منتظر ورود در حاشیه هستند.

احتمال روند نزولی همچنان وجود دارد. تهدید فوری برای قیمت ماتیک، ادامه حرکت به سمت پایین و به high volume node 2021 (جایی که بیشترین معاملات انجام می‌شود) در 0.38 دلار است.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:00
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین