خبر

اکسی اینفینیتی احتمالا در بلند مدت به 1 دلار سقوط می‌کند

اکسی اینفینیتی احتمالا در بلند مدت به 1 دلار سقوط می‌کند

اکسی اینفینیتی هم اکنون در قیمت 20.75 دلار مبادله می‌شود، اما امواج الیوت پیش بینی می‌کنند که این توکن در بلند مدت به 1 دلار می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، اکسی اینفینیتی یک روند کاهشی را ادامه می‌دهد. تئوری های فیبوناچی و الیوت ویو کف 1 دلاری را پیش بینی می‌کنند.

اکسی اینفینیتی در نهایت به 1 دلار می‌رسد

سطح اصلاحی فیبوناچی قیمت Axie infinity سه موج واضح تکانشی را ثبت کرده است. تئوری موج الیوت پیشنهاد می‌کند که سطح برگشتی بین 50 تا 61.8 درصد معمولاً پس از مشاهده سه مجموعه از امواج ضربه‌ای رخ می‌دهد. ابزار اصلاح فیبوناچی حول پایین‌ترین و ATH، سطح اصلاحی 61.8% در مجاورت قیمت 1 دلار را نشان می‌دهد.

قیمت اکسی اینفینیتی می‌تواند اولین ساختار اصلاحی را ایجاد کند و قیمت را به 1 دلار برساند. قبل از رسیدن به هدف، ممکن است چندین روند خلاف جریان شکل بگیرد، اما در کل قیمت 1 دلار، هدف سرمایه گذاران بلند مدتی خواهد بود که به معامله های کوتاه مدت یا روزانه علاقه ای ندارند.

نمودار قیمت اکسی اینفینیتی

اگر اکسی اینفینیتی بتواند قیمت 44.42 دلار را بشکند، سناریوی نزولی باطل می‌شود. اگر روند صعودی شکل بگیرد، گاوها می‌توانند قیمت را به 88 دلار برگردانند، که به معنای رشد 200 درصدی نسبت به قیمت کنونی آن است.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:24
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین