خبر

سولانا و آوالانچ به حد فروش رسیدند؟

سولانا و آوالانچ به حد فروش رسیدند؟

سولانا و آوالانچ بعد از سقوط زیادی که داشتند به نظر می‌رسد که به دیوار عرضه خود رسیدند؛ اما کمبود خریداران همچنان در بازار موج می‌زند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اینوستینگ، سولانا و آوالانچ در بحبوحه شرایط نزولی بازار به سقوط خود ادامه می‌دهد؛ سولانا و آوالانچ بعد از سقوط 50 درصدی ارزششان در چند هفته اخیر، به نظر می‌رسد که به دیوار عرضه رسیدند. همچنان، کمبود تعداد خریداران، زنگ هشدار را برای سولانا و آوالانچ و دیگر آلتکوین ها به صدا در می‌آورد.

سولانا و آوالانچ در حمایت ضعیف

توکن های لایه یک آوالانچ و سولانا در ترس و نگرانی در میان بازار ارزهای دیجیتال، سقوط کردند. سولانا در طول سه روز گذشته کاهش 36 درصدی داشت و اخیرا از قله 75 دلار به کف 48 دلار نزول کرد. این اصلاح نزولی باعث شد که سولانا کف کانال موازی در 51.60 دلار را آزمایش کند که از سپتامبر 2021 (شهریور 1400) به آن رسیده بود. این منطقه تقاضای مهم میتواند این توکن لایه یک را از سقوط بیشتر نجات دهد. 

اندازه‌گیری عرض کانال نشان می‌دهد که بسته شدن قطعی کندل هفتگی در زیر سطح حمایتی 51.60 دلار می‌تواند باعث اصلاح 50 درصدی شود. تحت چنین شرایط منحصر به فردی، سولانا می تواند تحت فشار فروش به سمت 26 دلار یا پایین‌تر سقوط کند.

هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار باید بالاتر از خط روند پایین کانال با قیمت 51.60 دلار باشد تا برخی از ضررهای اخیر را جبران کند. تاریخچه قیمت نشان می دهد که هر بار که سولانا از این سطح پشتیبانی جهش کرده است، مرز میانی یا بالای خود را لمس کرده است. این پرایس اکشن مشابه ممکن است منجر به افزایش قیمت سولانا به 70 دلار یا حتی 95 دلار شود.

نمودار قیمت سولانا

آوالانچ نیز در سه روز گذشته یک افت قابل توجهی را تجربه کرد. این توکن لایه یک پس از از دست دادن سطح حمایتی 51.60 دلاری خود، تقریباً 50 درصد کاهش یافت. به نظر می رسد که این روند نزولی سریع، بخشی از یک شکست نزولی از الگوی سر و شانه باشد که در نمودار هفتگی AVAX ایجاد شده است.

اکنون که آوالانچ به هدف 28 دلاری ارائه شده توسط این فرم تکنیکال نزولی رسیده است، باید دید که آیا می تواند قدرت بازگشت را به دست آورد یا خیر.

شرایط نامطمئن بازار حاکی از آن است که می توان انتظار قیمت پایین تری را داشت. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، AVAX باید یک کندل هفتگی زیر 27 دلار را ثبت کند. شکستن این منطقه حیاتی تقاضا می تواند فروش بیشتر را در میان فعالان بازار تشویق کند و در نتیجه به 17 یا حتی 10 دلار کاهش یابد

.نمودار قیمت آوالانچ

از طرف دیگر، گاوها باید آوالانچ را به بالای 37 دلار بیاورند و از این سطح دفاع کنند تا دورنمای نزولی باطل شود.این اتفاق می‌تواند منجر به هجوم سرمایه گذاران حاشیه‌ای به بازار شود و قیمت آوالانچ را به 51 دلار برساند.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 14:44
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین