خبر
 

بهترین سواحل کیش

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

pastedGraphic.png

در این مطلب می‌خواهیم بهترین سواحل کیش را به شما معرفی کنیم. جزیره کیش با وسعت 90 کیلومترمربع، یکی از محبوب‌ترین جزایر خلیج فارس است که به واسطه سواحل زیبای خود، سالانه میزبان گردشگران بسیاری است. این سواحل از امن‌ترین سواحل جهان به شمار می‌روند و از زیبایی منحصر به فردی هم برخوردار هستند. وجود مرجان‌های دریایی رنگارنگ که نقش تصفیه کننده‌های طبیعی را ایفا می‌کنند باعث شده آب‌های این منطقه به قدری زلال باشند که به راحتی انواع ماهی‌ها و مرجان‌ها را ببنید. شن‌های سفید سواحل کیش در مقابل نور آفتاب به زیبایی می‌درخشند و هر رهگذری را به سمت خود می‌کشانند. در ادامه با ما همراه شوید تا چند نمونه از سواحل بسیار زیبا که برای یک تفریح و گردش دلچسب مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. مطمئنا بازدید از تمامی این سواحل نیاز به چند روز اقامت در جزیره زیبای کیش دارد. برای اجاره روزانه سوئیت و ویلا در کیش می توانید روی کمک هومسا حساب کنید. 

ساحل میرمهنا، آرام‌ترین ساحل جزیره کیش

در ابتدای سفر به کیش افراد سعی می‌کنند از تفریحات مختلف آن بهره ببرند. غواصی، جت‌اسکی، پاراسل، قایقرانی، اسکی روی آب، خرید از پاساژها و مراکز خرید و... . به همین دلیل معمولا در انتهای سفر نیاز به کمی آرامش و استفاده از مناظر زیبای اطراف دارند. ساحل میرمهنا بهترین انتخاب برای قدم‌زدن روی شن‌های گرم ساحل و تماشای آب‌های آبی و زلال دریا است. در این ساحل روی شن‌ها دراز بکشید و از گرمای آفتاب لذت ببرید، همچنین می‌توانید زیر سایه آلاچیق‌های موجود، بساط پیک‌نیک خود را برپا کنید و از هم صحبتی با خانواده و بودن در کنار آن‌ها استفاده کنید. در اسکله ساحل میرمهنا قایقی اجاره کنید و گشتی در اطراف بزنید. در همین حین از تماشای لاک‌پشت‌ها و سایر موجودات دریایی که در آب جست‌و‌خیز می‌کنند نهایت استفاده را ببرید. 

ماهیگیری یکی دیگر از تفریحاتی است که بسیاری از افراد علاقه‌مند را در ساعات بخصوصی از روز به اینجا می‌کشاند. اما اگر صبر و حوصله لازم برای ماهیگری را ندارید می‌توانید از اهالی همان منطقه ماهی‌تازه خریداری کرده و خود را به یک شام خوشمزه مهمان کنید. در بعضی از شب‌ها گروه‌های موسیقی در کنار ساحل به اجرای زنده موسیقی می‌پردازند. شنیدن این نواها در کنار ساحل لذتی وصف‌ناپذیری دارد که اگر خوش شانس باشید، نصیبتان خواهد شد. 

ساحل مرجان؛ زیباترین ساحل جزیره کیش

pastedGraphic_1.png

از زیبایی‌های ساحل مرجان هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. بدون شک این ساحل یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است. آب‌های این منطقه به دلیل وجود انواع مرجان‌های دریایی، بسیار زلال هستند و حرکت هر جنبنده‌ای در داخل آب قابل تشخیص است. مرجان‌های زیبای این ساحل بعد از مرگ همراه با امواج به سمت ساحل می‌آیند. اگر چند دقیقه‌ای را در ساحل مرجان قدم بزنید می‌توانید انواع سنگ‌های زیبا، صدف و گوش‌ماهی و شقایق دریایی ببینید اما سعی کنید از جمع‌آوری آن‌ها خودداری کنید چون جابه‌جا کردن آن‌ها به اکوسیستم منطقه آسیب‌های جدی وارد می‌کند. 

ساحل مرجان در کنار زیبایی‌های خاصی که دارد، مجهز به طیف گسترده‌ای از تفریحات آبی مختلف شامل جت اسکی، شاتل، پاراسل، غواصی و ... است. در این ساحل می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و از دوچه‌سواری در پیست لذت ببرید. در این ساحل نیز آلاچیق‌هایی برای استراحت در نظر گرفته شده است. 

ساحل مرد ماهیگیر

در ساحل پارک مرد ماهیگیر مجسمه‌ای 12 متری نصب شده که حاصل تلاش چهار مجمسه‌ساز در مدت سه ماه است. این مجسمه از فواصل دور هم قابل مشاهده است. ساحل مرد ماهیگیر 4 هزار متر مربع وسعت دارد و مکانی فوق‌العاده برای یک استراحت دلچسب و دور از شلوغی و هیاهوی کیش است. در این ساحل نیز مانند ساحل میرمهنا می‌توانید از دراز کشیدن زیر آفتاب گرم و دلچسب، سایه درختان و آلاچیق‌های محوطه استفاده ببرید. نزدیک ساحل مرد ماهیگیر پر از درختان عناب، ممرز، گزانگبین و نخل است که وسعت تحت پوشش آن‌ها به 500 متر مربع می‌رسد. یکی از صحنه‌های بسیار جذابی که در ساحل مرد ماهیگیر به وفور خواهید دید، ساخت قلعه‌های شنی و ماسه‌ای توسط گردشگران است. 

ساحل اسکله تفریحی کیش

pastedGraphic_2.png

اگر برای تفریح و گردش راهی جزیره کیش شدید، بازدید از این اسکله را فراموش نکنید. در این اسکله انواع و اقسام تفریحات آبی وجود دارد. اسکله تفریحی کیش در سال 2007 و سازگار با محیط‌زیست ساخته شده تا ساکنان و گردشگران بتوانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند. برای استفاده از تمامی امکانات آن پیشنهاد می‌‌کنیم با اجاره روزانه خانه، چند روزی را مهمان این جزیره زیبا باشید. 

برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب وارد وب‌سایت هومسا شوید و در بخش جستجو،"کیش" را وارد کنید. سپس از میان تعداد زیادی اقامتگاه، مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید. هومسا یک پلتفرم اجاره آنلاین اقامتگاه است که با بیش از 6000 اقامتگاه ثبت شده و پشتیبانی 24 ساعته، حق انتخاب بسیاری به کاربران خود می‌دهد. 

ساحل سیمرغ کیش

یکی دیگر از سواحل مناسب تفریحات خانوادگی در کیش ساحل سیمرغ است که نام خود را از مجسمه سیمرغی که در ساحل نصب شده، گرفته است. در نزدیکی ساحل یک پارک مخصوص کودک ساخته شده که باعث شده این پارک برای استفاده خانواده بسیار ایده‌آل باشد. در این ساحل می‌توانید از قدم‌زدن، اسکیت‌سواری در حاشیه ساحل، بازی تنیس و بدمینتون و همچنین دوچرخه‌سواری لذت ببرید.  

ساحل درختان نارگیل

اگر تاکنون درخت نارگیل را از نزدیک ندیده‌اید، راهی ساحل درختان نارگیل شوید. در این ساحل در محوطه‌ای به ابعاد 20 هزار مترمربع، چیزی حدود 2500 تا 3000 درخت نارگیل وجود دارند که با برگ‌های پهن خود درست مانند سایه‌بان عمل می‌کنند. خوشبختانه فاصله پارک با مرکز جزیره تنها 15 دقیقه است و به راحتی می‌توانید سری به این بخش از جزیره بزنید. بسیاری از هتل‌های معروف کیش در نزدیکی همین ساحل قرار گرفته‌اند.

نویسنده: ادمین سیستم
دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 14:37
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین