خبر

تحلیل و پیش‌بینی کاردانو و سولانا

تحلیل و پیش‌بینی کاردانو و سولانا

چشم‌انداز بازار کریپتو در ماه جاری نسبت به ماه گذشته سبزتر است؛ از این رو، کاردانو و سولانا نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال امید به بهبود دارند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، فتیله‌ی بلند روی کندل کاردانو (ADA) در 27 سپتامبر (5 مهر) نشان می‌دهد که خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) هم‌چنان با نزدیک شدن قیمت به سطح متحرک نمایی 20 روزه (0.46 دلار)، اقدام به فروش می‌کنند. خرس‌ها سعی می‌کنند قیمت را در زیر خط روند صعودی حفظ کنند.

نمودار قیمت کاردانو در روز گذشته

اگر خرس‌ها موفق به انجام این کار شوند، قیمت کاردانو ممکن است تا سطح حمایت حیاتی 0.40 دلار سقوط کند. این سطح برای گاوها بسیار مهم است؛ زیرا اگر این سطح حمایت از دست برود، قیمت کاردانو روند نزولی خود را از سر خواهد گرفت. آن‌گاه قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا 0.33 دلار کاهش یابد.

از سویی دیگر، گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) برای آن‌که بتوانند فشار فروش را کاهش دهند، باید قیمت کاردانو را به بالای میانگین متحرک رسانده و در آن‌جا حفظ کنند. در این صورت، قیمت کاردانو می‌تواند تا خط روند نزولی افزایش یابد. شکسته شدن این سطح مقاومت و بسته شدن قیمت کاردانو در بالای آن می‌تواند مسیر را برای بازیابی قیمت و صعود آن تا 0.60 دلار هموار کند.

سولانا (SOL) در 27 سپتامبر تلاش کرد تا از میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (35 دلار) عبور کند، ولی خرس‌ها تمایلی به تسلیم نداشتند. آن‌ها به طور گسترده اقدام به فروش کردند و قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (33 دلار) رساندند.

نمودار قیمت سولانا در روز گذشته

چنان‌چه سولانا از سطح قیمت کنونی خود پایین‌تر نیاید، گاوها احتمالا دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه برسانند. ضربات پیاپی به سطح مقاومت سرانجام باعث تضعیف آن شده و احتمال عبور قیمت سولانا را به بالای میانگین متحرک ساده 50 روزه افزایش می‌دهد. اگر قیمت به بالای این سطح مقاومت حرکت کند، این ارز دیجیتال می‌تواند تا 39 دلار نیز رشد کند.

خرس‌ها که سعی دارند قیمت سولانا را به سطح حمایت قوی 30 دلاری برسانند، ممکن است برنامه‌های دیگری در نظر داشته باشند. اگر سطح حمایت 30 دلاری از دست برود، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است مجددا کف ماه ژوئن را در 26 دلار تست کند.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب - حوالی ساعت 14:00 روز پنج‌شنبه 7 مهر - کاردانو با قیمت 0.4350 دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر 14,931,106,524 دلار است. 

نمودار قیمت کاردانو

هم‌چنین، در همین لحظه، سولانا با قیمت 33.63 دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار این ارز دیجیتال نیز در حال حاضر 11,929,722,635 دلار است.

نمودار قیمت سولانا

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت 14:15
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین