خبر
 

بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو کدامند؟

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید خودرو اقساطی این روزها داوطلبان زیادی پیدا کرده و متقاضیان بسیاری  در پی راهی برای پیدا کردن یک طرح مناسب فروش اقساطی خودرو هستند. این افراد علاقه دارند که از شرایط خرید اقساطی خودرو آگاهی یابند و بدانند که آیا شرکت در چنین طرحی برای آنها صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟

ما در این مقاله سعی داریم ضمن معرفی یک طرح مناسب برای خرید خودرو به شکل اقساطی، شما را از شرایط شرکت در چنین طرحی آگاه کنیم و در نهایت مزایای یک طرح مناسب برای خرید خودرو اقساطی را برای شما بیان کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

 

راه‌های خرید خودرو به صورت اقساطی کدامند؟

برای خرید خودرو به شکل اقساطی ممکن است راه‌های مختلفی پیش پای شما قرار گیرد. این را ممکن است جستجوی اینترنتی و یا تحقیق کردن از افراد مختلف در اختیار شما قرار دهد، اما به راستی کدام یک از این راه‌ها مناسب است و ویژگی‌های خرید خودرو اقساطی با بهترین شرایط کدام است؟ با ما همراه باشید تا در این قسمت به این سوالات پاسخ دهیم.

 

اولین راهی که به نظر می‌رسد خرید خودرو اقساطی از کارخانه‌هاست. راهی که متاسفانه مدتی است مسدود شده و اجرایی نمی‌شود. اختلاف قمیت خودرو در کارخانه و بازار بالا رفته و در نتیجه تقاضای خرید خودرو از کارخانه‌ها زیاد شده؛ اما فروش اقساطی خودرو از سوی کارخانه دیگر اجرایی نمی‌شود و آنها ترجیح می‌دهند با اجرای طرح‌هایی مثل فروش فوق العاده و قرعه کشی، خودروهایشان را به فروش بگذارند. اگر شما متقاضی شرکت در طرح کارخانه‌ها هستید، باید حالا حالاها در انتظار بمانید!

دومین راه هم خرید خودرو اقساطی از بانک‌هاست اما این راه هم به مقصد نمی‌رسد؛ چرا که بانک‌ها هم مدتی است تمایلی برای فروش خودرو به شکل اقساطی ندارند.

راه دیگری که فروش اقساطی خودرو را رقم می‌زند شرکت‌های لیزینگی غیرمجازهستند. این شرکت‌ها هم در سال‌های اخیر با بدعهدی و بدقولی‌های زیادی در مواجه با مشتریانشان رفتار کرده‌اند و در نتیجه شرایط خرید اقساطی خودرو از این مجموعه‌ها هم ارزش بررسی و توجه ندارد، چرا که بعید است محقق شود و جز سلب آرامش خانواده و ضرر اقتصادی هیچ عایدی برای شما نخواهد داشت.

در این میان تنها راه باقیمانده به تعبیری معامله با مجموعه‌های معتبر و با سابقه‌ای است که نسبت به فروش اقساطی خودرو اقدام می‌کنند. این مجموعه‌ها نظیر سایا خودرو با بهره گیری از تجربه و سابقه‌ای گران سنگ که حاصل حضور چندین ساله آن‌ها در عرصه خرید و فروش خودرو است، تجربه ای خوب و ارزنده از خرید اقساطی خودرو را برای شما رقم خواهند زد.

 

شرایط خرید اقساطی خودرو از مجموعه‌های معتبر چیست؟

در بخش قبلی این مطلب از سایا خودرو به عنوان یک مجموعه با سابقه و با تجربه در امر فروش قسطی خودرو نام برده شد. این مجموعه توانسته با استفاده از کادری مجرب و توانمند و همچنین با بهره گیری از کوله باری از تجربه حضور در بازار خودرو نسبت به فروش اقساطی خودرو با مزایا و امکانات متنوع اقدام کند.

در ادامه با محور قراردادن این مجموعه به عنوان مرجعی که تجربیات خوبی از خرید اقساطی خودرو برای مشتریان سراسر کشور رقم زده است، به معرفی شرایط خرید خودرو اقساطی خواهیم پرداخت؛ پس همچنان با ما همراه باشید.

خرید از مجموعه‌های معتبر معمولا با پرداخت مبلغی به عنوان پیش قسط و در ادامه پرداخت مابقی رقم خودرو در اقساط مختلف انجام می‌شود. در این میان اینکه مجموعه طرف قرارداد شما در کم کردن پیش پرداخت چقدر با شما راه بیاید و اصطلاحا تخفیف بدهد نکته حائز اهمیتی است و شرایط را به سمت بهینه شدن سوق می‌دهد.

علاوه بر این، مدت زمان پرداخت اقساط نیز بسیار مهم است. اگر مجموعه طرف معامله شما بتواند امکان پرداخت اقساط را در بازه بلند مدت تعریف کند برای شما بهتر خواهد بود و باعث می‌شود رقم هر قسط کم شده و فشار مالی به خریدار به شکل محسوسی کاهش یابد.

در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که سایا خودرو بین تمام مجموعه‌هایی که در امر فروش خودرو به صورت اقساطی فعالند، بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو را فراهم کرده است. میزان پرداختی شما برای پیش قسط در خرید از سایا خودرو کمترین میزان است و از طرفی سایا خودرو برای کاهش فشار مالی به مشتریان، امکان پرداخت اقساط خودرو در چندین نوبت را فراهم آورده است.

 

مزایای یک طرح مناسب برای خرید خودرو اقساطی

به جز موارد مربوط به میزان پیش قسط و تعداد اقساط، مزایای مربوط به شرایط خرید اقساطی خودرو را باید شامل موارد دیگری هم دانست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خرید خودرو اقساطی باید با چند تعهد مهم از سوی فروشنده همراه باشد. اولین تعهد مربوط به تحویل به‌روز خودرو است. فروشنده باید خودرویی که به صورت اقساطی خریداری شده را به صورت فوری به مشتری تحویل دهد. در گام دوم فروشنده باید مابه‌ازای رقمی که از مشتری به عنوان پیش قسط دریافت می‌کند، سندی هم به او ارائه کند. مزایای یک طرح مناسب این است که همراه با تحویل فوری خودرو، سند هم به نام خریدار ثبت شود.

در انتها باید اشاره کنیم که سایا خودروعلاوه بر اینکه شرایط خرید اقساطی خودرو در مورد میزان پیش قسط و مدت زمان اقساط دارد؛ تمام مزایایی که در این بخش ذکر شد را هم داراست. به عبارت دقیق‌تر باید گفت اگر شما مشتری خرید خودرو اقساطی از سایا خودرو باشید، از مزایای تحویل فوری خودرو و ثبت سند به نام خریدار نیز بهره‌مند خواهید بود.

سایا خودرو با تعریف کردن گستره متنوعی از انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان خرید خودرو اقساطی را برای تمام سلایق و علاقه مندی‌های مختلف فراهم کرده است؛ درنتیجه امکان خرید محصولات پرطرفدار ایران خودرو و سایپا و همچنین دیگر شرکت‌های ایرانی نظیر کرمان موتور و بهمن موتور از سوی سایا خودرو فراهم شده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت  مجموعه سایا خودرو از محصولات مختلفی که از سوی این مجموعه به صورت اقساطی به فروش می‌رسند آگاهی یابید.

همچنین کارشناسان متخصص سایا خودرو آماده هستند تا هرگونه سوال و ابهامی را در خصوص شرایط خرید خودرو اقساطی پاسخ دهند و ابهامات شما را مرتفع کنند.

نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 12:12
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین