خبر
 

معتبرترین شرکت پنل اس ام اس و بهترین پنل پیامکی رسمی در کشور

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بهترین پنل اس ام اس در ایران

با توجه به افزایش تعداد سایت‌های اینترنتی ارائه خدمات پیامکی در این مقاله قصد داریم شرکت‌های اصلی و شرکت‌های رسمی پنل پیامکی را به شما معرفی کنیم و شما را از طبعات مالی و معنوی که همکاری با نمایندگان سامانه پیامکی برای شما بوجود بیاورد آگاه کنیم و راهکارهایی برای پیدا کردن معتبرترین شرکت‌های سامانه پیامکی در ایران به شما معرفی کنیم.

در انتهای این مقاله بهترین پنل اس ام اس نیز به شما معرفی می‌شود تا بتوانید با خیال آسوده برای شرکتتان سامانه پیامکی خریداری کنید و از سامانه پیامک برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و همچنین اتصال سامانه پیامکی به نرم افزار حسابداری، دستگاه حضور غیاب، اپلیکیشن ، وبسایت و... استفاده کنید.

مشکل از جایی شروع می شود که از طبعات استفاده از سامانه پیامکی رایگان یا ارزان قیمت یا خرید پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر مطلع نیستیم، متاسفانه بعضی افراد می گویند که فرقی نمی‌کند که از چه شرکتی سامانه پیام کوتاه خریداری شود و مهمترین چیز را تعرفه ارسال پیامک می‌دانند اما در این مقاله با ارقام و اعداد و ادله اعلام می کنیم که خرید سامانه پیامک از شرکت‌های غیر اصلی و افراد حقیقی کار صحیح و اصولی نبوده و باعث می‌شود در آینده مشکلات بسیار زیادی برای شما بوجود آید!

اگر از پنل اس ام اس استفاده می کنید یا قصد خرید سامانه پیامک دارید حتما این راهنمای خرید سامانه پیامکی را مطالعه نمایید تا در آینده مشکل حقوقی برای شما یا کسب و کارتان پیش نیاید.

کاهش مالیات با استفاده از پنل اس ام اس رسمی و معتبر

این نقل قول اغلب از بنجامین فرانکلین است که «در این دنیا هیچ چیز به جز مرگ و مالیات قطعی و مسلم نیست.» شما می بایست مالیات درامد خودتان را بپردازید و از طرفی دیگر بابت تبلیغات و هزینه هایی که پرداخت می کنید اگر مستندات را به اداره مالیات ارائه دهید که شما برای کسب و کارتان هزینه کرده‌اید هزینه‌های شما از مجموع درامد شما کسر شده و سپس مالیات از شما اخذ می شود بنابراین با استفاده از یک سامانه پیام کوتاه معتبر می‌توانید با کاهش مبلغ مالیات درامد خودتان را افزایش دهید.

نکته مهم اینجاست که تمام هزینه‌های شما مورد تایید سازمان امور مالیاتی نمی‌باشد برای اینکه هزینه‌هایی که شما پرداخت می‌کنید مورد تایید سازمان امور مالیاتی باشد می‌بایست بابت هزینه‌هایی که انجام داده‌اید فاکتور رسمی داشته باشید.

هزینه تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه به صورت فاکتور رسمی

متاسفانه اکثر سایت‌های فروش پنل پیامکی فقط نمایندگی پنل اس ام اس خریداری کرده‌اند و به صورت حقیقی فعالیت می‌کنند و نمی‌توانند به شما فاکتور رسمی ارائه بدهند و شما نمی‌توانید مبالغی که به افراد حقیقی پرداخت می‌کنید به عنوان هزینه خودتان ثبت کنید و بنابراین می‌بایست مالیات بیشتری پرداخت کنید!‌

البته مزیت استفاده از شرکت های اصلی سامانه پیامکیippanel  محدود به افزایش درامد شرکت شما با کاهش مالیات نمی‌باشد، افراد حقیقی معمولا در کنار شغل اصلی به صورت پاره وقت نمایندگی پنل اس ام اس برای افزایش درامد استفاده می‌کنند و حرفه اصلی آنها نمی‌باشد بنابراین ممکن است برای پشتیبانی از شما دقت و حوصله لازم را نداشته باشند یا منابع انسانی و نیروی فنی برای رفع مشکلات سایت شما نداشته باشند که بتواند به صورت تخصصی برای شما توسعه و برنامه نویسی را انجام دهد یا حتی شاید این نماینده محترم بخواهد برای شما کاری را انجام دهد اما از آنجا که به سورس دسترسی ندارد نمی‌تواند آنچه شما می‌خواهید را برای شما پیاده سازی کند اما زمانی که شما با شرکت‌های رسمی که به صورت تخصصی در حوزه ارسال پیامک فعال می کنند همکاری دارید و شرکت‌های اصلی ارائه دهنده خدمات پیامکی برنامه نویس به صورت تمام وقت دارند در اکثر مواقع می‌توانید درخواست کنید تا آنچه شما می‌خواهید برای شما پیاده سازی شود.

چراباید از شرکت اصلی سامانه پیامکی خرید کنیم؟

بسیار پیش آمده است که فردی نمایندگی پنل پیامکی را تهیه کرده است و بعد از یک سال دیگر نمایندگی سامانه پیامکی را تمدید نکرده است و این باعث شده است که تمام کاربران این نماینده به مشکل برخورد کنند یا مشکلات دیگری که ممکن است برای شما پیش آید مثلا ممکن است بخواهید در یک زمان خاص پیامکی را ارسال کنید اما این نماینده اصلا در دسترس شما نیست و تلفن شما را پاسخ نمی دهد بنابراین شما هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید اما زمانی که با یک شرکت در ارتباط هستید دیگر با یک نفر در ارتباط نیستید بلکه با یک شخصیت حقوقی در ارتباط هستید که پشتیبان شما است. برای جمع بندی پیشنهاد ما این است که اگر کسب و کارتان برایتان مهم است با شرکت های معتبر و رسمی که به صورت حقوقی فعالیت می کنند و به شما فاکتور رسمی می‌دهند همکاری کنید، افرادی که پنل اس ام اس رایگان، پنل اس ام اس ارزان قیمت، پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر ارائه می‌دهند انتخاب مناسبی برای کسب و کار ارزشمند شما نیستند و شما می‌بایست به جای دغدغه بازاریابی و جذب مشتری درگیر موارد و مشکلات سامانه باشید و وقت ارزشمندتان را صرف موارد کوچک نمایید.

خیلی از افراد و شرکت ها اصلا به این موضوع توجه نمی‌کنند و فقط با جستجو در اینترنت اولین سایتی که پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس ارزان بدهد را انتخاب می‌کنند تا بعد از خرید شارژ نسبت به ارسال پیامک اقدام کنند.

پنل های پیامکی رایگان یا پنل های اس ام اس ارزان قیمت معمولا معتبر نیستند و اکثرا افراد حقیقی پشت این سایت ها هستند که شما نمی‌توانید بابت هزینه های ارسال پیامک و هزینه های پرداخت شده فاکتور دریافت کنید و همانطور که حتما می دانید فقط فاکتور رسمی مورد تایید سازمان دارایی می باشد.

ضررهای مالی خرید از نماینده پنل پیامکی

بیایید انچه بالا صحبت کردیم را در قالب یک مثال توضیح دهیم فرض کنید شما سالانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه پیامک تبلیغاتی پرداخت می‌کنید اما فاکتور رسمی دریافت نمی‌کنید بنابراین نمی‌توانید این موارد را جز هزینه‌های شرکت در نظر بگیرید.

مورد دوم ارزش افزوده است در تمامی سامانه‌های پیامکی زمان خرید شارژ از کاربران ارزش افزوده دریافت می شود و اما متاسفانه خیلی از سایت‌های سامانه پیامکی با اینکه ارزش افزوده را از شما دریافت می‌کنند اصلا صلاحیت دریافت ارزش افزوده را ندارند و شما این مورد را می‌توانید در سایت ارزش افزوده بررسی نمایید. باید اسم شرکت را وارد کنید و می‌بایست اسم شرکت به عنوان شخصیت حقوقی دارای صلاحیت دریافت ارزش افزوده به شما نمایش داده شود در غیر این صورت این سایت مجوز دریافت ارزش افزوده ندارد.

نماینده اصلی شرکت ippanel

فرض کنید همانطور که اعلام شد شما در سال ۱۰۰ میلیون شارژ پیامکی خریداری کنید بنابراین می‌بایست ۹ میلیون به عنوان ارزش افزوده پرداخت کنید اما سایت‌های سامانه پیامکی که شرکت حقوقی و ثبت شده نیستند ۹ میلیون ارزش افزوده را از شما دریافت می کنند و آن را به دارایی پرداخت نمی کنند.

در شرکت‌های حقوقی شما می‌بایست فاکتور های فروش خودتان ۹٪ ارزش افزوده از مشتری دریافت کنید و بابت خرید خدمات و... ۹٪ ارزش افزوده پرداخت کنید و مابه تفاوت این مورد را به سازمان امور مالیاتی پراخت کنید.

اگر از شرکت‌هایی غیر شرکت رسمی پنل اس ام اس اس خریداری کنید چون این شرکت‌ها وجاهت قانونی ندارند و به شما فاکتور رسمی ارائه نمی‌کنند و ۹٪ پرداخت شده شما با اینکه از شما دریافت می‌شود اما به سازمان امور مالیاتی پرداخت نمی شود.

در صورتی که اگر شما با شرکت‌های اصلی سامانه پیامکی کار کرده بودید فقط مابه تفاوت ۹٪ فاکتور فروش و ۹٪ دریافت شده از مشتری را پرداخت می‌کردید و در همین مثال ساده شما ۹ میلیون تومان بابت ارزش افزوده ضرر کردید و همچنین چون بابت ۱۰۰ میلیون شارژ خریداری شده هم هیچ فاکتور رسمی نداشتید و مورد تایید دارایی نبود بنابراین ممیز مالیاتی ۱۰۰ میلیون را به عنوان سود شما محاسبه کرده و ۲۵٪ ان را از شما مالیات می گیرد.

بنابراین همانطور که در این مثال ساده به شما نشان دادیم استفاده از پنل پیامکی هایی که معتبر نیستند اصلا مناسب نمی‌باشد پنل پیامک رایگان یا پنل اس ام اس ارزان قیمت در نگاه ساده لوحانه ارزان هستند اما زمانی که به مسائل دیگر فکر می کنید متوجه می‌شود که پنل اس ام اس رایگان بسیار گران و پر هزینه هستند و چه بسا افرادی که از پنل اس ام اس رایگان استفاده کرده اند و بعد از ان مدارک انها در جای دیگری استفاده شده است.

کسانی که پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس ارزان قیمت ارائه می‌دهند در واقع نمایندگان شرکت‌های اصلی سامانه پیامکی هستند که یک نمایندگی سامانه پیامکی را تهیه می‌کنند و برای اینکه بتوانند با استفاده از قمیت پنل را بفروشند پنل اس ام اس ر ا ارزان یا رایگان ارائه می دهند. همانطور که گفته شد اگر شرکت و کسب و کارتان برایتان مهم است با شرکت های پیش کسوت در این حوزه همکاری کنید.

برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد ما شرکت پنل پیامک خدماتی فراز اس ام اس است که به صورت حقوقی با نام شرکت زرین ارتباطات آسیا مشغول فعال است برای خرید پنل پیامک معتبر به سایت farazsms.com مراجعه نموده و نسبت به خرید سامانه پیامکی اقدام نمایید همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۷۱۳۳۳۰۳۶ تماس حاصل نمایید.

نویسنده: ادمین سیستم
شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 18:16
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین