خبر
 

قیمت میلگرد متأثر از چه عواملی است؟

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیاری از صنایع مانند خودرو‌سازی اثر دارد. افزایش قیمت میلگرد آج‌دار هم با بالا رفتن قیمت فراورده‌های فولادی، به شدت بر نوسان بازار مسکن اثرگذار است.

اهمیت پیگیری و اطلاع از قیمت میلگرد در تأثیری است که قیمت این مقاطع فولادی در قیمت تولیدات صنایع مرتبط با فولاد می‌گذارد.

در این مطلب، به نکاتی اشاره خواهیم کرد که کارشناسان در محاسبه قیمت میلگرد به آن توجه می‌کنند.

چه نکاتی را باید در محاسبه قیمت میلگرد در نظر گرفت؟

قیمت میلگرد می‌تواند در شرکت‌های مختلف متفاوت باشد. هر شرکت با توجه به هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و هزینه‌هایی از این قبیل، قیمت میلگرد خود را تعیین می‌کند.

کیفیت نیز در محاسبه قیمت میلگرد اهمیت دارد. هر چه کیفیت میلگرد بهتر باشد، قیمت آن هم ممکن است بیشتر شود. کیفیت میلگرد به مواد اولیه و خط تولید میلگرد در هر کارخانه مربوط است.

آیین صنعت یکی از باکیفیت‌ترین میلگردهای ساده صنعتی را تولید می‌کند و با صنایع بسیاری ارتباط دارد.

نکته مهم دیگری که در محاسبه قیمت میلگرد باید به آن توجه داشت، وزن میلگرد است. آیا فکر می‌کنید هر چه وزن میلگرد کمتر باشد، قیمت آن کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است؟ اما وزن کمتر میلگرد نشان‌دهنده غیراستاندارد بودن آن است. وزن میلگرد معمولاً با استفاده از دو معیار مهم محاسبه می‌شود؛ استاندارد دین و جدول اشتال.

در هنگام خرید حتماً باید از وزن‌های استاندارد میلگردها در سایزهای مختلف آگاهی داشته باشید. توصیه ما این است که از فروشندگان معتمد خریداری کنید یا حین خرید از نظر کارشناسان این امر بهره ببرید.

محاسبه قیمت میلگرد چگونه است؟

نحوه محاسبه محصولات فولادی از جمله قیمت میلگرد همواره یکی از مهم‌ترین موضوعات پیش روی اصناف شاغل در بخش فلزات و محصولات فولادی است. طی سال‌های اخیر، این موضوع در میان سایر مسائل مربوط به بازار فلزات و محصولات فولادی، اهمیت ویژه‌ای یافته است.

دلیل آن هم به نوسانات کاذب قیمت قطعات فولادی، از جمله قیمت میلگرد و نبود نظام جامعی برای قیمت‌گذاری محصولات و قطعات فولادی برمی‌گردد. لذا حل این چالش نیازمند وجود یک نظام جامع و شفاف قیمت‌گذاری در این حوزه و استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان این امر است.

برای مشاهده لیست قیمت میلگرد ساده آیین صنعت کلیک کنید.

قیمت میلگرد ساده متاثر از چیست؟

میلگرد با استفاده از شمش‌های فولادی ساخته می‌شود. پس قیمت میلگرد ساده صنعتی متأثر از قیمت شمش در بازار و بورس کالاست.

در ایران نحوه محاسبه قیمت شمش همانند سایر قطعات و محصولات فولادی متفاوت با سایر کشورهاست. دلیل این مسئله نیز به موضوعات مختلفی از جمله شرایط اقتصادی ایران و تحریم‌های موجود برمی‌گردد.

برای به دست آوردن قیمت میلگرد ساده باید فاکتور دیگری را نیز در نظر داشت؛ میزان مالیاتی که بر این محصول وارد می‌شود. میزان مالیات بر میلگرد معمولاً حدود ۹.۰۹ درصد است.

قیمت به‌صرفه میلگرد ساده آیین صنعت

خرید میلگرد ساده صنعتی آیین صنعت به طور مستقیم از کارخانه نسبت به قیمت‌های موجود در بازار برای مصرف‌کننده بسیار مقرون‌به‌صرفه است. با خرید از کارخانه به طور مستقیم واسطه‌های فروش حذف می‌شوند و قیمت برای مصرف‌کننده مناسب‌تر باقی می‌ماند.

در تولید این میلگردها از بهترین مواد اولیه و به‌روزترین خط تولید و دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

  • در وبسایت آیین صنعت می‌توانید قیمت‌های به‌روز این میلگردها را در جداول قیمت به صورت مجزا در وزن‌های مختلف، دائماً رصد کنید.
  • همچنین می‌توانید برای اطمینان بیشتر و مشورت درباره نوع میلگرد مناسب صنعت خود، از طریق تلفن ۰۲۱۶۲۷۸۶۰ با کارشناسان مجرب ما در پشتیبانی آیین صنعت در تماس باشید.

برای ثبت سفارش و خرید انواع میلگرد ساده به صورت شاخه‌ای یا بندیلی، فقط کافی است تلفن و نام خود را برای ما در فرم ثبت سفارش در این صفحه وارد کنید تا برای ادامه مراحل خرید و مشاوره، همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیرند.

آیین صنعت؛ نامی درخشان در صنعت ایران

نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 11:48
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین