خبر
 

راهنمای خرید به قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چند راهنمایی مهم برای خرید به قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

آهن آلات و محصولات فولادی، امروزه جزو محصولاتی هستند که استفاده گسترده ای در صنعت و تولیدات کشور دارند و نمیتوان نیاز ما به این محصولات را منکر شد و این شاید به دلیل این است که در انواع مختلفی تولید می شود و بنایراین کاربرد متنوعی در بخش های مختلف زندگی ما دارد.

دراین مطلب ابتدا به ویژگی ها و قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی می پردازیم تا ضمن راهنمایی متقاضیان ، خرید مطمئن تر و آسان تری داشته باشند.

ویژگی های پروفیل سبک و لوله مبلی

این نوع پروفیل ها از ورق روغنی تولید میشوند،  که این یکی از خصوصیات ویژه آنهاست و همین ویژگی سبب شده است جوش پذیری بالا ، شکل پذیری و کیفیت سطحی مطلوبی داشته باشند.

بنابراین در صنایعی همچون لوازم خانگی و مبلمان، صنایع خودرو سازی و دوچرخه‌ سازی و ... کاربرد دارند. از ویژگی های دیگر این محصول که سبب تمایز آنها شده است میتوان به تنوع در وزن، ضخامت دقیق و خاصیت آبکاری اشاره کرد.

هرچند قیمت پروفیل سبک نسبت به سایر محصولات بالاتر است اما به دلیل وزن و ضخامت کمی که دارد در مواردی که به پروفیل های نازک با ضخامت کمتر نیاز باشد از پروفیل سبک استفاده می کنند.

 

قیمت لوله مبلی و پروفیل سبک

مواد اولیه برای تولید پروفیل سبک

 هم اکنون می توان گفت تمامی مواد اولیه موردنیاز برای تولید پروفیل سبک و لوله مبلی توسط کارخانه فولاد مبارکه عرضه می شود و واردات خیلی کمی انجام میگیرد.

پروفیل سبک از ورق روغنی با روش نورد سرد ساخته می‌شود؛ ورق های روغنی زمانی که زیبایی ظاهر کار دارای اهمیت بالایی است مناسب ترین گزینه می تواند باشد. این ورق ها معمولا دارای ضخامت ۰.۳ تا ۳ میلی متر و عرض های ۱۰۰ تا ۱۲۵ سانتی متر می باشد.

قیمت ورق نورد سرد، به دلیل پیچیده بودن فرآیند تولید ورق سرد، بالاتر از ورق گرم است، به همین دلیل  ممکن است حتی تا دو برابر قیمت ورق گرم باشد. از تفاوت های مهم دیگر بین این دو ورق ابعاد دقیق ورق سرد نسبت به ورق گرم است.

عوامل موثر در قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

  • قیمت نفت
  • هزینه های حمل و نقل مواد خام پیش از تولید
  • تورم و نوسانات قیمت جهانی مواد اولیه
  • کیفیت تولید
  • هزینه‌های نورد و قیمت آن

 

۵ راهنمایی مهم برای خرید به قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

  • در مرحله اول بهتر است اطلاعات خود را درباره محصولی که می خواهید تهیه کنید ، کامل کنید. گروه صنعتی صبا، اطلاعات جامع و کافی از قطر، طول، ضخامت، جنس و وزن پروفیل سبک و لوله مبلی همچنین کاربرد آن ها ارائه کرده است که می توانید با مراجعه به سایت گروه صبا این اطلاعات را دریافت نمایید.
  • قبل از خرید میزان موردنیاز خود را مشخص کنید و تا حد امکان محاسبات دقیق انجام دهید تا از خرید اضافی محصول جلوگیری کنید.
  • اگر از واسطه خرید میکنید از اعتبار آنها اطمینان حاصل نمایید و به دلیل ارزان بودن از واسطه های نامعتبر خرید نکنید
  • گروه صنعتی صبا، یکی ازمجموعه های متخصص در این زمینه است که ضمانت اصالت کالا و همچنین ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا را برای تولیدکنندگان و مشتریان خود رائه می دهد.
  • حتما قبل از خرید کالای مدنظر خود قیمت ها را با دقت بررسی و مقایسه کنید. گروه صبا قیمت به روز شده پروفیل سبک و لوله مبلی کارخانه های مختلف را در سایت خود رائه کرده است.
  • نحوه حمل و نقل بار خود را هماهنگ نمایید تا محصولات خریداری شده به موقع و بدون نقص به دست شما برسد.
نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 13:47
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین