خبر

بورس بهترین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت میان بازارهای موازی دیگر

یک کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: با توجه به تمهیداتی همچون انتشار اوراق تبعی، سهام خزانه، الزام ناشران به فعالیت بازار گردانی که توسط ارکان بازار در پیش گرفته شده، میتوان امید داشت تا به آرامی شاهد اقناع سرمایه گذاران به ارزشمند بودن بازار باشیم.

بهروز شهدایی کارشناس بازار سرمایه در خصوص حال و هوای این روز‌های بازار به خبرنگار پول نیوز گفت: در حالی که در برخی از روزها و با توجه به پیش گشایش و معاملات ابتدایی بازار انتظار روزی مثبت از معاملات میرود متاسفانه شاهد عرضه های شدید و بعضا رنج در بازار هستیم که بعضا با توجه به جمع آوری برخی از صفوف به وضوح تشدید عرضه ها را شاهد میباشیم.

 

وی افزود: با نگاهی خوشبینانه به این شرایط می توان شرایط معاملات توام با ترس برخی از سرمایه گذاران میتواند دلیل موجهی برای چنین شرایطی باشد.

 

این کارشناس بازار سرمایه ابراز کرد: اما با نوجه به اینکه بعضا شاهد محدودیت هایی از جانب ناظر در برخی از معاملات حقوقی ها شاید دلایلی دیگر که چندان موجه نمی باشد را انتظار داشته باشیم.

 

وی مطرح کرد: در این بین با توجه به تمهیداتی همچون انتشار اوراق تبعی، سهام خزانه، الزام ناشران به فعالیت بازار گردانی که توسط ارکان بازار در پیش گرفته شده میتوان امید داشت تا به آرامی شاهد اقناع سرمایه گذاران به ارزشمند بودن بازار باشیم.

 

شهدایی خاطرنشان کرد: در خصوص آینده کوتاه مدت بازار هیچ اصراری به طرح نقشه راه برای فعالین بازار ندارم اما با توجه به روش سرمایه گذاری شخصی اعتقاد دارم که بازار پاداش های بسیار درخور توجهی را به سرمایه گذاران صبور که سرمایه گذاری را نه به عنوان بازیچه مینگرند اعطا خواهد نمود که این موضوع به سادگی در اطلاعات تاریخی بازار سرمایه و کلیه بازار های موازی احتمالی قابل مشاهده می باشد.

 

گفتگو از سحر گلی زاده

 

منبع:
یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 09:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین