خبر

موتور «مادیرا» روشن شد

هر چند که محدودیت های ناشی از شیوع کروناویروس، فضا را برای فروش محصولات خانگی سخت کرده اما؛ «مادیرا» در اردیبهشت ماه رشد مناسبی در فروش به ثبت رساند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، دومین ماه از سال جاری برای شرکت «صنايع ماشين های اداری ايران» که با نماد «مادیرا» در بازار سرمایه حضور دارد، با ثبت درآمد مطلوب به پایان رسید.
بر اساس این گزارش، شرکت در اردیبهشت ماه جان تازه گرفت و درآمد فروش محصولات با رشد جالب توجه 364 درصدی نسبت به فروردین ماه مواجه شد.

مهمترین محصول شرکت محصولات نمایشی است که در این ماه با رشد 977 درصدی نسبت به فروردین ماه، رقم 926 میلیارد ريال درآمد را به دنبال داشت.

نرخ فروش محصولات نمایشی از حدود 30 میلیون ريال در هر دستگاه طی فروردین ماه، به نزدیکی 38 میلیون ريال در اردیبهشت ماه رشد کرد.

به طور کلی، مبلغ فروش «مادیرا» در دو ماه سپری شده از سال 99 به رقم یک هزار و 202 میلیارد ريال رسید که 30 درصد کمتر از مدت مشابه سال 98 است.

علت آن را می توان در تعطیلی بازارها و کاهش تقاضا در نتیجه شیوع کروناویروس جستجو کرد. از همین رو، انتظار می رود با بازگشت وضعیت بازارها به روال گذشته، مجددا فروش «مادیرا» اوج بگیرد. موردی که بخشی از آن در اردیبهشت ماه ملاحظه شد و انتظارات از تداوم این روند صعودی در ادامه سال است.

این نکته را باید مدنظر داشت که حذف ارز دولتی لوازم خانگی، افزایش نرخ ها را در این صنعت به دنبال خواهد داشت و این موضوع خود محرکی قوی برای ثبت ارقام جدید درآمدزایی محسوب می شود.
 
موتور «مادیرا» روشن شد
منبع:
دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 10:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین