خبر

رقابت "آریا" و "صبا" برای عرضه اولیه

معاون بازار شرکت فرابورس در مورد اولین عرضه اولیه سال جدید و ورود یکی از دو شرکت سرمایه گذاری صباتامین یا آریا ساسول در چهارشنبه این هفته توضیح داد.

رقابت

 

به گزارش پول نیوز، افسانه اروجی درباره برنامه شرکت فرابورس برای شروع عرضه اولیه سهام در سال جدید و اینکه آیا امکان عرضه سهام سرمایه گذاری صبا تامین در چهارشنبه هفته جاری وجود دارد یا خیر به بورس پرس گفت : احتمال اینکه "صبا" چهارشنبه این هفته عرضه اولیه شود کمی دور از ذهن است . چرا که مدیران این شرکت 1.5 هزار میلیارد تومانی در حال نهایی کردن برخی امور هستند.

وی ادامه داد: در این میان شرکت آریا ساسول با ارسال نامه ایی برای عرضه اولیه این هفته ، اعلام آمادگی کرده است. بنابراین در صورت حل دو نکته مربوط به تعیین تکلیف افشای اطلاعات محرمانه (ارسال نامه از مراجع بالادستی) و درصد عرضه سهام ، "آریا" می تواند برای چهارشنبه این هفته عرضه اولیه شود.

این مقام مسئول در مورد درصد عرضه اولیه سهام آریا ساسول هم توضیح داد: طبق برنامه قبلی قرار بود 5 درصد از سهام واگذار شود اما رایزنی های برای افزایش درصد واگذاری در حال انجام بوده و احتمال دارد با هدف پاسخ بهتر به نیاز طرف تقاضا ، تعداد سهام قابل عرضه از حدود 230 میلیون سهم بیشتر شود.

اروجی ادامه داد: به نظر می رسد با توجه به برخورداری این شرکت از سهام ممتاز و عدم تغییر ترکیب هیات مدیره در صورت واگذاری بیش از 5 درصد ، سهام قابل واگذاری بیشتر شود اما باید منتظر تصمیم نهایی و اطلاعیه رسمی بود.

منبع:
شنبه 16 فروردین 1399 ساعت 16:05
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین