خبر

ادغام یارانه‌های نقدی و معیشتی ظلم در حق فقرا و نیازمندان است

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با انتقاد از مصوبه این کمیسیون درباره ادغام یارانه‌های نقدی و معیشتی گفت: این تصمیم اشتباه است و ادغام این دو یارانه به ضرر مردم عادی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن کامران عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه این کمیسیون درباره ادغام یارانه های نقدی و معیشتی گفت: تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی مبنی بر ادغام منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین (یارانه معیشتی) با  مبلغ پرداختی یارانه‌ که مردم پیش‌تر دریافت می‌کردند، اشتباه بود. اینها باید از یکدیگر  جدا باشند.

وی ادامه داد: وقتی این دو در هم ادغام شوند به دلیل عدم وجود نظارت در حق فقرا و نیازمندان ظلم می‌شود. اگر این دو یارانه از هم جدا باشند به صورت خیلی شفاف عمل خواهد شد و دیگر کسی نمی‌تواند آن را به نفع خود تفسیر و تحلیل کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان در صحن علنی مجلس با کلیات بودجه سال 99 مخالفت کردند، گفت:  ادغام  این دو یارانه به ضرر مردم عادی است. خوشبختانه کلیات بودجه در صحن رای نیاورد. ازجمله مهم‌ترین ایرادات وارده به لایحه همین موضوع ادغام یارانه‌ها بود.

کامران در پایان تصریح کرد: وزارت رفاه در چند وقت گذشته سرمایه‌گذاری زیادی کرده و توانسته تا حدود زیادی نیازمندان واقعی را شناسایی و به آن یارانه معیشتی را پرداخت کند. با ادغام یارانه ها زحمات آن‌ها هم زیر سوال می رود.

منبع:
چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 21:02
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین