خبر

قیمت طلا هفته آینده به ثبات خواهد رسید

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در آستانه نشست فدرال رزرو آمریکا در هفته آینده با ثبات روبرو خواهد شد.  به گزارش کیتکو، برخی تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که قیمت طلا در هفته آینده با افزایش روبرو خواهد شد ولی این افزایش به شدت محدود خواهد بود چون بازار طلا تحت تاثیر نشست فدرال رزرو و اوضاع اقتصادی آمریکا قرار خواهد داشت. بر اساس این گزارش قیمت طلا هفته گذشته را با رشد حدود یک درصدی به پایان رساند و در آخرین لحظات مبادلات روز جمعه به 1293 دلار رسیده است.هاوارد ون تحلیلگر ارشد اچ اس بی سی تاکید کرد که به خاطر افزایش تقاضا، احتمال رشد قیمت طلا در هفته آینده وجود دارد ولی به نظر من قیمت طلا در هفته آینده تاحد زیادی تثبیت خواهد شد.

وی افزود: قیمت طلا در 3 هفته نخست 2015 میلادی بیش از 9 درصد افزایش داشته و به نظر من اکنون وقت آن است که قیمت طلا تثبیت شود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی پس از تصمیم بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی به ارزش هزار میلیارد یورو و تصمیم بانک مرکزی سوییس برای متوقف کردن نرخ برابری فرانک و یورو، اکنون همه نگاه ها متوجه نشست فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.

کارشناسان اقتصادی تصریح کردند که فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی خود مطابق با انتظارات عمل کند و در شرایط فعلی تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نداشته باشد این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

نویسنده: ادمین سیستم
شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 17:10
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین