خبر

آغاز روند صعودی ماهانه بیتکوین؛ 28 اسفند 1402

آغاز روند صعودی ماهانه بیتکوین؛ 28 اسفند 1402

سیگنال طلایی اندیکاتور ایچی موکو و آغاز روند صعودی قدرتمند

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز در حال حاضر قیمت بیتکوین 67800 می باشد. نسبت به سال گذشته نوسانات این ارز با افزایش 142 درصدی همراه بوده است. سقف قیمت به ثبت رسیده برای بیت کوین برابر است با 73,349.34 دلار که در تاریخ چهارشنبه 23 اسفند 1402 رقم خورده است. در ماه های اخیر، دامیننس(dominance) بیتکوین روند افزایشی داشته و ارزش بازار آن نسبت به سایر رمز ارزها افزایش پیدا کرده است. (بیتکوین سرمایه بیشتری نسبت به سایر آلت کوین ها در بازار کریپتو جذب کرده است). این مورد از اخبار مثبت فاندامنتال درباره صندوق های ETF بی تأثیر نیست. 


تحلیل تکنیکال نمودار BTC

  اگر به سال های گذشته و روند تاریخی چارت نگاه کنیم، طبق نواحی (A) و (B)، بعد از تشکیل کراس طلایی و شرایط ایده آل ایچی موکو، روند شارپ(sharp) و قدرتمند آغاز شده است. وضعیت فعلی کندل ها، کاملا نشان دهنده شروع روند صعودی در بازه زمانی ماهانه می باشد. در نواحی A و B کندل ها بالای ابر کومو قرار گرفته، کراس مثبت بین کیجنسن و تنکانسن تشکیل شده و چیکو اسپن بالای کندل ها قرار داشته است. همچنین زوایای تمامی خطوط رو به بالا بوده و قیمت به طور مداوم از کف های قیمتی قبلی خود، به سمت بالا فاصله گرفته است(higher low؛ که در تحلیل ایچی موکو بسیار نکته مورد توجهی می باشد).
وضعیت چارت ماه اخیر، نشان دهنده شکل گیری مجدد کراس طلایی(gold cross) و استراتژی ایده آل ایچی موکو می باشد. همه ی اجزای اندیکاتور هشدار دهنده روند صعودی با فراریت و مومنتوم(momentum) بالا هستند. با این تفاسیر، میتوانیم انتظار سقف های جدید و پله های بالاتر قیمت را از این رمز ارز داشته باشیم.

سلب مسئولیت: تلاش مجموعه ما بر ارائه محتوای مفید صرفا جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 14:17
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین