خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو به نام مک (MacnBTC) پیش‌بینی‌های خود را درباره‌ی التکوین‌هایی که به طور بالقوه می‌توانند در آینده‌ی نزدیک برای معامله‌گران سودآور باشند، ارائه داده است. این تحلیلگر ابتدا التکوین‌ها را بر اساس زیرساخت، ارزش کل قفل‌شده (TVL) و احساسات بازار دسته‌بندی کرده است.

مک معتقد است پس از سرنوشت شومی که گربیان‌گیر سولانا (SOL) و مدیر عامل سابق اف‌تی‌ایکس، سم بنکمن فراید شده است، می‌توان گفت از نظر زیرساخت تقریبا رقابت چندانی در بازار کریپتو به چشم نمی‌خورد. ولی از نظر میزان افزایش ارزش کل قفل‌شده، این تحلیلگر ادعا می‌کند اکوسیستم «بایننس چین» می‌تواند آینده‌ی درخشانی داشته باشد. وی تاکید کرد که به زودی تیم‌ها و پروژه‌های بیش‌تری در این اکوسیستم وارد خواهند شد. بر همین اساس، بایننس کوین (BNB) می‌تواند عملکرد خوبی در سال 2023 داشته باشد. هم‌اکنون در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 12:00 روز چهارشنبه 9 آذر - بایننس کوین با قیمت 302 دلار معامله می‌شود. ارزش این التکوین ظرف یک هفته‌ی گذشته 9.77 درصد افزایش یافته است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، بایننس کوین در جایگاه چهارم قرار دارد.

نمودار قیمت بایننس کوین

به علاوه، مک معتقد است سرمایه‌گذاری در دوج کوین (DOGE) به احتمال زیاد در آینده‌ی نزدیک سودآور خواهد بود؛ زیرا مالک میلیاردر توییتر، ایلان ماسک، کماکان تاثیر قدرتمندی بر روی این کوین دارد؛ به این معنی که احساسات بازار در خصوص آینده‌ی این میم کوین مثبت است. طی چند روز گذشته دو مطلب با عناوین ایلان ماسک، ایده‌‌ی توییتر 2.0 و امید به صعود دوج‌کوین و دوج‌کوین در یک قدمی ریپل! منتشر کرده‌ایم که موید همین مسئله هستند. 

هم‌اکنون در لحظه‌ی نگارش این مطلب، دوج کوین با 3.25 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 0.1063 دلار معامله می‌شود. ارزش این میم کوین ظرف یک هفته‌ی گذشته نیز 29.98 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت دوج کوین

پیش از این، مک قول داده بود «بهترین التکوین‌های 2023» را که به طور بالقوه توانایی رشد خیره‌کننده‌ای را دارند، معرفی کند. این معامله‌گر و تحلیلگر کریپتو پیش از بازار صعودی سال 2020 نیز مدعی شده بود که پالیگان (MATIC)، الروند (EGLD) و سولانا رشد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت - پیش‌بینی وی درست از آب درآمد. بنابراین شاید بتوان به پیش‌بینی‌های وی اعتماد کرد.  

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین