خبر
 

اثرات شفابخش کهربا

 

-کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش

-مهارنمودن انرژی های اضافی و خارج کردن انرژی های منفی

-طریقه استفاده از کهربا:

دو قطعه سنگ کهربا (نوعی صمغ) را بر روی مچ دستهای فرد ( بر روی چاکراهای فرعی) به مدت بیست دقیقه قرار دهید تا انرژی های اضافی و منفی خارج گردند. این روش باعثدرمان دردهای شدید این نواحی نیز می شود.

-کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش

این سنگ دارای نیرویی بسیار ملایم و آرام بخش بوده و جهت کسب انرژی های مثبت و ایجادآرامش کافیست این سنگ رابه مدت بیست دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. همچنین نیروی این سنگ جهت درمان تنگی نفس نوزادان بسیار موثر است.

- طریقه استفاده از کهربا:

یک قطعه سنگ کهربا را به مدت بیست دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس آن را بر روی چشم سوم نوزاد ( 3 روزه الی 3 ماهه) قرار داده و فرد درمانگر (یا یک فرد معمولی) به مدت ده دقیقه از طریق کف دست راست بر روی سنگ انرژی دهد و پس از انجام این عمل، به نوزاد تنفس مصنوعی بدهد. (چنین فردی باید کاملا" سالم بوده و هیچگونه اعتیاد (مخصوصا" به سیگار) نداشته باشد و همچنین دهان خود را قبل از تنفس دادن، ضدعفونی نماید.)

روش فوق بایستی هر دو الی سه روز یک بار تکرار گردد و ادامه آن نیز بستگی به بهبود بیماری دارد. همچنین اعمال فوق جهت نوزاد دختر می بایستی توسط یک خانم و جهت نوزادپسر باید توسط یک آقا انجام شود چرا که امواج زن و مرد متفاوت بوده و تاثیرات آنها نیز متفاوت است.

به طور کلی در کف دست های انسان های زمینی ( مخصوصا" کف دست راست) چاکرایی به نام «مرکز خورشدی» وجوددارد که با قرار گرفتن در هاله ی افراد دیگر شروع به فعالیت نموده و انرژی های مثبت و شفادهنده ارسال می نماید. چنانچه این سنگ نیز هنگام انرژی دادن حضور داشته باشد، انرژی های مثبت قوی تری ساطع می نماید.

بطورکلی قراردادن سنگ کهربا بر روی چشم سوم موجب آزاد گشتن انرژی های آن و باعث آرامش و دریافت انرژی های مثبت می گردد.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین