خبر

خط و نشان جوان اول وزنه‌برداری ایران برای مسابقات جهانی کلمبیا

خط و نشان جوان اول وزنه‌برداری ایران برای مسابقات جهانی کلمبیا

دارنده مدال نقره المپیک وزنه‌برداری از پایان مصدومیت کتف خود خبر داد و نوشت: برای اعزام به مسابقات وزنه‌برداریی قهرمانی آسیا و جهانی کلمبیا آماده هستم.

به گزارش ایران اکونومیست، علی داودی که تابستان سال ۱۴۰۰ موفق به کسب مدال نقره المپیک توکیو در رشته وزنه‌برداری شده بود، با انتشار پستی در فضای مجازی از پایان مصدومیت کتف خود خبر داد و نوشت: در یکسال گذشته به خاطر مشکلات مصدومیت از ناحیه کتف مشکلات زیادی را تحمل کردم و حتی در برخی از مواقع مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی برایم مشکل بود. اکنون ۹۵ درصد مصدومیت من رفع شده است.

در ادامه این پست آمده است: با تمرینات و آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بحرین و مسابقات جهانی کلمبیا آماده می شوم تا استارت قوی را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس بزنم.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا مهرماه سال جاری در بحرین و مسابقات جهانی این رشته در سال ۲۰۲۲ آذرماه در کلمبیا برگزار می‌شود. مسابقات جهانی کلمبیا نخستین مسابقه گزینشی المپیک خواهد بود.

علی داودی اکنون نفر نخست دسته فوق سنگین ایران به شمار می رود که برای رسیدن به سکوی جهانی رقابت سختی را با تلاخادزه گرجستانی و لالایان ارمنستانی دارد.

در این دسته علیرضا یوسفی دیگر نماینده کشورمان است که عنوان قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه دارد.

منبع:
پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت 16:45
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین