خبر

کره جنوبی اموال بنیاد لونا را مسدود می‌کند

کره جنوبی اموال بنیاد لونا را مسدود می‌کند

پلیس کره جنوبی به دلیل اتهامات وارده به بنیان‌گذار لونا مبنی بر احتمال اختلاس پول در بنیاد لونا، تصمیم گرفت که اموال این شرکت را مسدود کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از اف‌ایکس استریت، طبق گزارش KBS، پخش کننده رسمی کره جنوبی، مقامات پلیس در این کشور، دارایی‌های مرتبط با گروه غیرانتفاعی بنیاد لونا را مسدود می کنند. بر اساس این گزارش، آژانس پلیس متروپولیتن سئول درخواست کرده است که بنیاد لونا از برداشت وجوه تجاری از صرافی های مختلف منع شود.

گزارش ها حاکی از آن است که پلیس پس از کشف شواهدی مبنی بر اختلاس پول در داخل بنیاد لونا ،مداخله کرد. برخی از سرمایه گذاران قبلاً از دوکوان بنیان‌گذار ترافورم لبز، پس از آخرین بحران ترا، شکایت کرده‌اند، که شاهد سقوط ارزش استیبل کوین ترا یو اس‌دی به زیر 0.10 دلار بود.

به نقل از یک مقام پلیس از آژانس پلیس متروپولیتن سئول:

ما اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه فردی، مظنون به اختلاس وجوه شرکتی است که گمان می رود کارمند ترافورم لبز باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که بنیاد لونا چه مقدار پول در حساب های خود دارد. طبق یک خبر جدید، این سازمان حدود 2.8 میلیون دلار در صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال نگه داشته است. گارد بنیاد لونا برای محافظت از سرمایه گذاران پروژه ترا تاسیس شد. اولین و هدف اصلی این گروه این است که ترافورم لبز را برای مدیریت استیبل کوین UST مسئول نگه دارد.

دو کوان، مدیر عامل ترافورم لبز، قبلاً توسط مقامات کره جنوبی به دلیل فرار مالیاتی تحت بازرسی قرار گرفت. Grim Reaper، که یک واحد پلیس است، مسئول رسیدگی به جرایم مالی است و در حال بررسی پرونده او است.

"Grim Reaper" یک واحد پلیس تخصصی است که جنایات مهم را بررسی می کند. اکنون، با اعلام اداره پلیس متروپولیتن سئول مبنی بر مسدود شدن دارایی های گارد بنیاد لونا، به نظر می رسد مشکلات دو کوان تازه شروع شده است.

نویسنده: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت 16:35
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین