خبر
 

صندوق سرمایه گذاری چیست؟ معرفی بهترین صندوق های سرمایه گذاری

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صندوق سرمایه گذاری چیست؟ معرفی بهترین صندوق های سرمایه گذاری

هر انسانی برای ادامه حیات سالم، نیاز به حفظ و افزایش دارایی‌های خود دارد. پول و سرمایه‌ای که با برنامه ریزی صحیح و سرمایه گذاری حساب شده، در مسیر صعود قرار خواهند گرفت.

سرمایه گذاری شاخه‌های متنوعی دارد که با بسیاری از آن‌ها آشنایی داریم؛ خرید ماشین، ملک، زمین، ارز، طلا، سهام و هر آن چیز دیگری که از حفظ ارزش آن در گذر زمان اطمینان کامل داریم.

صندوق های سرمایه گذاری یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های سرمایه گذاری هستند و بسیار مناسب افرادی که تخصص و تسلط چندانی بر روی بازارهای مالی ندارند. صندوق های سرمایه گذاری این امکان را فراهم آورده‌اند که هر شهروندی با هر میزان سواد و تجربه‌ای، فرصت سرمایه گذاری در بازارهای مالی را در اختیار داشته باشد.

انواع صندوق های سرمایه گذاری

برای خرید صندوق های سرمایه گذاری، پیش از هر چیز لازم است که با انواع صندوق های سرمایه گذاری آشنایی داشته باشیم. حداقل 10 صندوق سرمایه گذاری برتر ماه‌های اخیر را شناسایی کرده و از سود صندوق های سرمایه گذاری اطلاعات کافی کسب کرده باشیم.

10 صندوق سرمایه گذاری برتر

عملکرد سال گذشته و ماه‌های اخیر یک صندوق، مهم‌ترین عامل انتخاب یک صندوق از سمت سرمایه گذاران حرفه‌ای بازار است. به همین علت، اگر قصد سرمایه گذاری در صندوق ها را داشتید، حتما تحلیل 10 صندوق سرمایه گذاری برتر سال را مطالعه کرده و مورد بررسی قرار بدهید. برای دسترسی به این اطلاعات می‌توانید از سایت سیگنال کمک بگیرید.

صندوق سرمایه گذاری چیست؟

صندوق سرمایه گذاری یا Mutual Fund یکی از ابزارهای نوین مالی در سال‌های اخیر است. ابزاری که با دارا بودن نکات مثبت متعدد، باعث جذب سرمایه گذاران بسیاری شده است. صندوق های سرمایه گذاری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی هستند که یا با کمبود وقت مواجه‌اند، یا تخصص و اطلاعات کافی در زمینه بازار بورس ندارند.

صندوق های سرمایه گذاری مطمئن

این افراد معمولا برای سرمایه گذاری مبالغ اندک و پول‌هایی که نمی‌شود با تکیه بر آن‌ها اقدام به خرید زمین و ملک کرد، سپرده گذاری در بانک را انتخاب می‌کنند. بانک‌ها با این که امنیت و ارزش نسبی پول شما را حفظ می‌کنند، نمی‌توانند پا را از محدوده خاصی فراتر بگذارند. علاوه بر این با توجه به افت و خیزهای شدید قیمتی که در بازار وجود دارد، دیگر بانک‌ها مثل گذشته توان حفظ ارزش پول را نداشته و نمی‌توانند در برابر تورم قد علم کنند. به همین علت با سرمایه گذاری دارایی‌ خود در بانک، فرصت بازدهی بیشتر را از سرمایه‌‌هایتان سلب خواهید کرد.

صندوق های سرمایه گذاری این فرصت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهند تا آن‌ها بتوانند به صورت غیرمستقیم، در بازار بورس سرمایه گذاری کنند. آن‌ها با این کار می‌توانند بدون دارا بودنِ کم‌ترین دانش و تجربه‌ای، شریک سود صندوق های سرمایه گذاری بشوند.

بازدهی صندوق های سرمایه گذاری

روش کار این صندوق‌ها به این شکل است که چند شخص مسلط بر بازار و آگاه به علم بورس، مدیریت سرمایه تعداد زیادی از اشخاص را بر عهده می‌گیرند. این افراد متخصص که با عنوان سبدگردان شناخته می‌شوند، پول و سرمایه خرد افراد را روی هم می‌گذارند و این سرمایه کلان را با دانش خود مدیریت و رهبری می‌کنند.

آن‌ها پر بازده‌ترین ایام برای خرید صندوق های سرمایه گذاری یا فروش آن‌ را تشخیص داده و به جای شما، سرمایه‌تان را اداره و هدایت می‌کنند. دارایی‌هایی که در صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک جمع آوری می‌شوند، می‌توانند متشکل از انواع دارایی‌های مختلف باشند. دارایی‌هایی از جمله اوراق با درآمد ثابت که شامل اوراق مشارکت، سپرده بانکی، سهام شرکت‌ها، طلا و سکه می‌شوند.

بهترین صندوق سرمایه گذاری کدام است؟

هر کسی می‌تواند در میان انواع صندوق های سرمایه گذاری، صندوق مورد نظر خود را انتخاب کند. صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت، صندوق سرمایه گذاری سهامی، صندوق سرمایه گذاری مختلط، طلا، اختصاصی بازارگردانی، شاخصی، نیکوکاری، تامین مالی و قابل معامله بورسی. برای اطلاع یافتن از جزئیات و مشخصات کامل هر صندوق می‌توانید به سایت سیگنال، سربرگ صندوق‌ های سرمایه گذاری مراجعه کنید.

با انتخاب هر یک از این صندوق ها می‌توانید با تکیه بر دانش یک تیم متخصص و حرفه‌ای در بازارهای مالی، به صورت غیر مستقیم در گود بازار باشید و در آسوده‌ و امن‌ترین حالت ممکن سود کرده و پول‌ روی پولتان بگذارید.

نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 09:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین