خبر

روند مثبت بازار سرمایه در روز بعد/ ریزش دو روز شاخص، فارغ از روند طبیعی بازار بود

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: جو روانی که در فضای رسانه‌ای کشور حاکم است یکی از دلایل اصلی افت شاخص بورس بود اما فردا برای بازار سرمایه ایران روز خوبی است.

بهنام مرادی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: روند این روز‌های بورس روند امیدوار کننده‌ای است که به لحاظ هدفمند‌تر شدن معاملات سهامداران حقیقی خرد هم امیدوار‌ است.

وی افزود: اخبار سیاسی منتشر شده در جامعه، در افت شاخص امروز بی تاثیر نبوده است و بسیاری از کارشناسان سیاسی و اقتصادی معتقدند که تحریم‌ها بر شاخص بورس و بازار بی اثر است، اما من معتقدم که تاثیر این اخبار در بازار دیروز قابل مشاهده بود و امروز هم ادامه روند دیروز ادامه دار بود.

مرادی بیان کرد: ریزش دو روز پیایی بازار سرمایه خارج از روند بهبود یافته‌ای است که درچند روز گذشته در بازار شکل گرفته است و شرایط سیاسی و اقتصادی در کشور به طور کلی بر این بازار اثرگذار بوده و نمی‌توان این بازار را بازاری ایزوله نام برد.

این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: جو روانی که در فضای رسانه‌ای کشور حاکم است یکی از دلایل اصلی افت شاخص بورس بود.

وی ابراز کرد: نمی‌توان زمان مشخصی را برای افت شاخص تعیین کرد که شاخص در آن روز برمی گردد و مثبت می‌شود. روند اصلاح شاخص چندی است که آغاز شده است و شاخص یک روزه به کانال ۲ میلیونی وارد نشده که یک روزه هم از آن خارج شود و طبق گذشته باز هم بازار مثبت باشد.

مرادی مطرح کرد: فردا برای بازار سرمایه ایران روز خوبی است و پیش بینی می‌شود که روند اتمام اصلاح آغاز شده است.
 
منبع:
دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 17:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین