خبر

از اردیبهشت۹۸ روند تورم کاهش و رشد اقتصادی افزایش یافت/ سال آتی حقوق و درآمد حقوق بگیران ثابت را بالا می‌بریم

رئیس جمهور با بیان اینکه از اردیبهشت ۹۸ روند تورم کاهش و روند رشد اقتصادی رو به افزایش است ، خطاب به مردم تاکید کرد: راه و مسیر دولت و نظام درست است و در عین حال حق با شما است که سختی هایی دارید اما این شرایطی بود که دشمن و بدخواهان ایجاد کردند و ما آغازگر و شروع کننده نبودیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه باید بر اساس توانمندی های خودمان، کشور را اداره کنیم، گفت: سال آتی حقوق و درآمد حقوق بگیران ثابت را بالا می بریم و تصمیم داریم ماهیانه غیر از یارانه، بسته حمایتی در اختیار مردم قرار می دهیم.

روحانی با اظهار امیدواری  از اینکه در هفته ولادت رسول گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت ،همدلی و اتحاد،  بتوانیم از فضای معنوی این ایام به خوبی و برای خدمت به خلق استفاده کنیم،  اظهار داشت: اگر حاصل عمر ما خدمت به مردم بود و یا هدایت یک انسان باشد برای ما کفایت خواهد کرد. همانطور که پیامبر اسلام(ص) به امیرالمؤمنان (ع)فرمودند که علی جان اگر بتوانی یک نفر را هدایت کنی از همه دنیا برای تو بهتر است.

روحانی با اشاره به اهمیت هدایت انسان به مسیر درست و مستقیم، گفت: ناامید کردن مردم، تخریب و آبروی یک نفر را بردن بسیار آسان است، اما چه کسی می‌تواند این آبرویی را که رسانه‌ای، فردی یا تریبونی از یک نفر و یا یک جمع برده ، بازگرداند.

رئیس جمهور افزود: اینکه در میان مردم تزلزل فکر و تشویش اذهان ایجاد کنیم و مردم را نسبت به آینده نگران کنیم، هرگز کار درستی نیست؛ اینکه بخواهیم به مردم بگوییم راهی که شما انتخاب کردید، درست نبوده و راهی که ما می‌گوییم درست است، به معنای استکبار است و از این استکبار بالاتر وجود ندارد.

روحانی ادامه داد: استکبار این است یک جمع، گروه و یا فرد به یک ملت رشید و بزرگ بگوید که همه شما اشتباه می‌کنید و همان چیزی که جمع کوچک ما می‌گوید همان حرف درست است و این همان کاری است که ابلیس در نافرمانی از فرمان حق داشت.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: تمام مسیری که قرآن برای ما ترسیم می‌کند، این است که در برابر حق سر فرود بیاوریم؛ اسلام، انقلاب اسلامی، عزت مردم ایران، احقاق حقوق مردم، ایستادگی در برابر فشار بیگانگان و وحدت حق بوده و در کنار آن نشاط مردم، دروغ نگفتن، تهمت نزدن هم حق و لازم است.

روحانی ادامه داد: بیاییم همه در این هفته وحدت و شادی دست به دست هم دهیم و در مسیر درست قدم برداریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع:
سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت 12:03
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین