خبر

دیگر تحت تحریم مذاکره نخواهیم کرد/ استراتژی ما در سیاست خارجی تعمیق روابط گسترده با همسایگان است

سخنگوی دولت با اشاره به سفر رئیس جمهوری به ترکیه و اجلاس سه جانبه فرایندآستانه گفت: استراتژی اصلی ما در سیاست خارجی تعمیق روابط گسترده با همسایگان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهارداشت:‌ رئیس جمهوری دیشب برای شرکت در اجلاس سه جانبه و دیدار با سران کشورهای روسیه و ترکیه به آنکارا سفر کرد. این سفر در ادامه ابتکار  مذاکرات آستانه و مربوط به ایجاد صلح و ثبات در سوریه و برقراری نظم و ثبات سیاسی در این کشور و همچنین تعمیق ارتباطات سیاسی دو کشور در موضوعات دیگر منطقه ای است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: مذاکرات آستانه الگویی برای حل و فصل بحران هایی است که در منطقه و سایر مناطق بحران خیز وجود دارد. معتقدم کشورهای مهم و اثرگذار منطقه بیشترین حق را برای حل و فصل منازعات منطقه‌ای دارند و میتوانند در ساختن الگوهایی که مسائل منطقه را در درون خودش حل و فصل کند، موثر باشند.

 ربیعی با بیان این که شاید هیچ گاه ارزش و جدی بودن کار با همسایه ها به برکت تحریم ها انقدر حساس نشده بود،افزود: خوشبختانه روابط ما با ترکیه و روسیه در بهترین دوران تاریخی خودش به سر می‌برد و استراتژی اصلی ما هم در سیاست خارجی تعمیق روابط گسترده با همسایگانمان است.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع:
دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 12:41
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین