خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس استریت»، نفت وست تگزاس اینترمیدیت (WTI) به دلیل ترس از افزایش تقاضا و همچنین قدرت نمایی دلار همچنان قرمز باقی مانده است. «نفت وست تگزاس اینترمیدیت» (WTI) هفته را در حالت منفی آغاز کرده و در معاملات آسیایی و اروپایی روز دوشنبه به میزان 1.7 درصد کاهش یافت.

نفت خام تحت فشار ترس از رکود است که به طور قابل توجهی اقتصاد جهانی را کاهش داده و تقاضا برای انرژی را کاهش می دهد. این در حالی است که قدرت نمایی دلار و چشم انداز گام های تهاجمی بیشتر فدرال رزرو در جهت سیاست پولی خود، بر این احساسات منفی افزوده است. در واقع این سومین هفته متوالی کاهشی و همچنین چهارمین ماه پی در پی سقوط نفت خام است.

نقاط کاهشی جدید با حمایت نقطه ای فیبو در 83.13 دلار مواجه هستند. شکست در این نقطه منجر به ایجاد یک سیگنال نزولی می شود که سطوح حمایت کوتاه مدت بعدی آن 81.17 دلار (کمترین قیمت 9 ماهه) است.

مطالعه نمودار تکنیکال نزولی روزانه و هفتگی نیز این آمار و ارقام را تایید می کنند. انتظار می رود که (Upticks) (از شتاب دادن به حرکت نزولی قیمت که در حال حاضر کاهش شدیدی داشته است جلوگیری می کند)  فرصت های فروش بهتری برای معامله گران فراهم شود. Upticks با مقاومت روزانه «خط تنکنسن (خط آبی) در اندیکاتور ایچیموکو» (Tenkan-sen) در 85.50 دلار روبرو خواهد شد که یک سقف قیمتی ایده آل است «کپ ها نواحی هستند که در آن قیمت یک تغییر جهت بزرگ می دهد».

تنها شسکتن و عبور از سطح روانی 90 دلاری ( kijun sen کیجونسن خط قرمز رنگ اندیکاتور ایچیموکو) است که می تواند یک بازار با حاشیه خرسی ایجاد کند. بازار خرسی (Bear Market) در تحلیل تکنیکال به بازاری گفته می‌شود که طی مدتی طولانی روند قیمت‌ها در آن نزولی باشد.

سطوح مقاومت اصلی در مقادیر 85.50;  86.16;  88.68 و 89.40 شکل می گیرد.

سطوح حمایتی عبارتند از  82.73; 81.17; 80.00 و 78.48

نمودار نفت وست تگزاس

  • اندیکاتور ایچیموکو با دو خط قرمز و آبی که خط قرمز kijun sen و خط آبی Tenkan-sen می باشد.
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین