A. راهنمای بخش ها
B. راهنمای سامانه ها
C. راهنمای ابزارها + ویژگی ها
01. جداول قیمت 02. پاپ اوور قیمت ها 03. نسخه ها و زبان ها 04. موتور جستجوی سایت 05. اتاق‌های گفت‌و‌گو 06. آرشیو قیمت ها 07. راهنمای اختصاصی صفحات 08. نسخه موبایل 09. ابزار بازنشر 10. تقویم اقتصادی 11. منوها 12. منوی دسترسی سریع 13. شاخص یاب 14. جعبه ابزار سایدبار 15. کوییک ویو 16. تیکر قیمت ها 17. پشتیبانی آنلاین 18. تماس با ما 19. دارک مد 20. تازه ها + بروزرسانی ها 21. ابزار پلاس 22. گزارش خطا 23. سامانه تکنیکال 24. متاتریدر آنلاین 25. نمودار های خطی و حجمی 26. نمودار کندل استیک 27. گزارش عملکرد نمادها 28. اندیکاتورها 29. محاسبه‌گر سطوح حمایت و مقاومت 30. محاسبه‌گر میانگین متحرک 31. محاسبه‎‌گر پیوت های کلاسیک 32. محاسبه‎‌گر فیبوناچی 33. محاسبه‎‌گر خطوط کاماریلا 34. محاسبه‎‌گر پیوت های وودی 35. محاسبه‎‌گر پیوت های دی مارک 36. محاسبه گر و نمودار آر اس آی 37. محاسبه گر و نمودار استوکاستیک 38. محاسبه گر و نمودار مک دی 39. محاسبه گر اسپرد 40. محاسبه گر پیپ 41. محاسبه گر نقاط پیوت 42. محاسبه‌گر مارجین 43. محاسبه‌گر پرافیت 44. محاسبه‌گر ریسک 45. محاسبه گر قیمت طلا 46. مقایسه گر سود و زیان 47. حباب‌سنج ارزی 48. حباب‌سنج سکه 49. مبدل واحدها 50. مبدل مقیاس ها 51. ماشین حساب 52. مبدل ارزها 53. جستجوگرها 54. پایش گرها 55. کیف های پول (والت ها) 56. مقایسه گر ارزهای دیجیتال 57. محاسبه گر سود ماینینگ 58. استخرهای استخراج ارز دیجیتال 59. محاسبه گر رمز نگاری 60. پراکنش جغرافیایی ارز ها 61. نماگرهای ارز دیجیتال 62. خوانش‌گر شبکه‌های اجتماعی 63. وب سرویس ها 64. تبلیغات و آگهی 65. نوار اعلانات 66. نقشه سایت
D. راهنمای پروفایل ها
E. راهنمای حساب + پنل کاربری
F. مفاهیم و آموزش های پایه
G. آموزش مفاهیم و روش های تحلیلی
H. آموزش روش ها و مفاهیم معاملاتی
I. روش ها و مفاهیم پرداخت ارزی

02. راهنمای سامانه مشاغل

  • 01. "سامانه مشاغل" چیست و چه کاربردی دارد؟

    "سامانه مشاغل" بخشی است که مختص اعلام فرصت های شغلی موجود در "شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز" می باشد. عموم همکاران و نیروهای جدید، از طریق این سامانه جذب و به تیم ما ملحق می گردند. چرخه کاری این سامانه بدین شکل است که در "سامانه مشاغل" فهرستی از تخصص های مورد نیاز همراه با جزییات و شرح دقیق موقعیت شغلی ارایه می شود و علاقه مندان و کاربران عزیز بسته به تخصص و توانایی خود، در صورت تمایل می توانند نسبت به تکمیل فرم های تعبیه شده مختص هر یک از موقعیت های شغلی اقدام نمایند.

    به طور کلی فرآیند جذب نیرو شامل مراحل زیر می باشد :

    • تکمیل فرم موقعیت شغلی : تکمیل فرم همکاری توسط علاقه مندان و کاربران محترم
    • ارزیابی و گزینش اولیه : در مرحله دوم، فرم های دریافتی توسط کارشناسان ما ارزیابی و تعدادی از موارد که دارای انطباق بیشتری با معیارهای موقعیت کاری مورد نظر می باشند گزینش خواهند شد.
    • گفت و گوی اولیه : در مرحله سوم مسئول یا یکی از همکاران واحد منابع انسانی، در یک جلسه آنلاین به مدت نیم ساعت، مصاحبه ای با متقاضی محترم صورت داده و ضمن آشنای با توانمندی ها، تخصص و تجارب وی، از نقطه نظرات، روحیات و دیدگاه های متقاضی محترم آگاه می گردد و جمع بندی خود را از این جلسه ارایه خواهد نمود.
    • گفت و گوی حضوری : در صورتی که متقاضی محترم نمره مناسبی از مصاحبه کننده کسب کند از وی برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید. این مرحله، آخرین حلقه از این فرآیند را تشکیل می دهد و در صورتی که متقاضی محترم مورد تایید مسئول منابع انسانی واقع شود اقدامات اداری جهت جذب وی به عمل آمده و به خانواده  "شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز" خواهد پیوست.
  • 02. "سامانه مشاغل" از چه طریق در دسترس است؟

    نحوه دسترسی به "سامانه مشاغل" در ویدیو زیر نمایش داده شده است: 

    اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از طریق یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

  • 03. در نسخه موبایل "سامانه مشاغل" کجا قرار دارد؟

    در ویدیو زیر نحوه دسترسی به "سامانه مشاغل"  در نسخه موبایل نمایش داده شده است: 

    اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از طریق یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

  • 04. چطور می توانم نسبت به ارسال رزومه خود اقدام کنم؟

    شما می توانید از طریق  "سامانه مشاغل" از تخصص های مورد نیاز ما و موقعیت های شغلی موجود اطلاع یافته و از طریق فرم ها و دیگر روش های تعبیه شده در این سامانه نسبت به  ثبت و ارسال رزومه خود اقدام نمایید.

    روش دیگر، تکمیل و ارسال فرم "فرصت های شغلی" است. 

    شایان ذکر است که فارغ از شکل و روش دریافت رزومه، کلیه این موارد تجمیع شده و با معیارهای واحد و یکسانی مورد ارزیابی واقع می گردند.

  • 05. تمایل دارم با وب سایت همکاری داشته باشم از چه راهی اقدام کنم؟

    شما می توانید از طریق  "سامانه مشاغل" از تخصص های مورد نیاز ما و موقعیت های شغلی موجود اطلاع یافته و از طریق فرم ها و دیگر روش های تعبیه شده در این سامانه نسبت به  ثبت و ارسال رزومه خود اقدام نمایید. روش دیگر، تکمیل و ارسال فرم "فرصت های شغلی" است. 

    شایان ذکر است که فارغ از شکل و روش دریافت رزومه، کلیه این موارد تجمیع شده و با معیارهای واحد و یکسانی مورد ارزیابی واقع می گردند.

  • 06. فرم فرصت های شغلی را تکمیل کردم چرا با من تماسی گرفته نشد؟
    توجه به این نکته ضروری است که تکمیل فرم فرصت های شغلی الزاما منجر به تماس از سوی همکاران ما نخواهد شد بلکه پس از ارزیابی توانمندی ها، تجارب و تخصص متقاضیان محترم،  از بین مجموعه کاندیداهای یک موقعیت شغلی، صرفا تعدادی برگزیده شده و از آنها برای مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین