خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازارهای گاز طبیعی همچنان به روند کاهشی خود ادامه می‌دهند. به طوری‌که در معاملات روز چهارشنبه مجددا سقوط کرده و به زیر «میانگین متحرک نمایی 200 روزه» (EMA200) رسیدند. در این مرحله، به نظر می‌رسد که این بازار کماکان یک بازار پر‌نوسان و خطرناک است.
تجزیه و تحلیل تکنیکال گاز طبیعی
بازارهای گاز طبیعی در طول جلسه معاملاتی روز چهارشنبه اندکی افت کرده‌اند زیرا در مجموع به کاهش قیمت ادامه می دهیم. ما بسیار پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA200) هستیم، که یک چرخش بسیار منفی بوده و می‌تواند باعث شود معامله گران به دنبال قیمت‌های پایین‌تر باشند. بازارهای گاز طبیعی در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، که نشان می‌دهد وضعیت کل اروپا کانون توجهات جهانی شده است. به هر حال، حتی اگر آمریکایی ها هر کاری که می‌توانند برای کمک به تامین انرژی اروپایی‌ها انجام دهند، در نهایت تغییر روند کافی نخواهد بود. 

در این مرحله به نظر می‌رسد که بازار آماده ادامه روند کاهشی است و شاید مردم تصمیم گرفته‌اند به دولت‌های اروپایی که می‌گویند گاز کافی برای زمستان دارند اعتماد کنند. این شاید در حد بیان باشد، اما حداقل برای ایجاد آرامش در بازار در شرایط فعلی کافی است.

در هر صورت، من همچنان به این به عنوان یک نوع افول یا همان «محو شدن رالی» نگاه می کنم، که در بالای «میانگین متحرک نمایی 50 روزه» (EMA50) یک مانع مقاومتی معقول را نشان می دهد. که کمک می کند دقیقا در کانال 8 دلار قرار گرفته، و به طور آشکاری اثر گذاری خوبی نیز دارد. با توجه به آنچه گفته شد، شکست به زیر نمودار شمعی یا کندل استیک (candlestick) در جلسات معاملاتی بازارها،  صرفا منجر به فروش بیشتر شده و با توجه به اینکه زمان کافی نیز در اختیار دارد، ممکن است به سادگی شاهد کاهش قیمت ها تا کانال 6 دلار باشیم. 

این کاهش لزوما به معنی سقوط مستقیم بازار نیست، بلکه انتظار می‌رود جهش‌های گاه به گاهی هم صورت گیرد. اما آنچه مسلم است، براساس عملکرد قیمت ها به نظر می رسد که روند نهایی به هیچ عنوان صعودی نیست.

نمودار تکنیکال گاز طبیعی

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین