06. راهنمای تب تکنیکال

01. تب "تکنیکال" چیست و چه کاربردی دارد؟

تب "تکنیکال" نام مجموعه ای از ابزارها، الگوها، اندیکاتورها، اسیلاتورها و دیگر ابزارهای تحلیلی است که بر بستر انواع نمودارهای قیمتی ارایه می شوند و مجموعه آنها به معامله گران و تحلیل گران کمک می کند تا تحلیل یا بینشی نسب...

02. تب "تکنیکال" در کجای سایت قرار دارد؟

نحوه دسترسی به صفحه و تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

03. در نسخه موبایل، چطور می توان به تب "تکنیکال" دست پیدا کرد؟

در ویدیو زیر نحوه دسترسی به صفحه یا تب "تکنیکال" در نسخه موبایل نمایش داده شده است: اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

04. تایم فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که از اسم آن پیدا است بازه زمانی اشاره دارد به مدت زمانی که تغییرات قیمت در آن ثبت می شود. به عنوان مثال اگر قیمت را در پایان هر هفته بر روی نمودار ثبت کرده و این نقاط را به هم متصل کنیم، نموداری به دست می آید که م�...

05. جستجو در "تب تکنیکال" چطور به انجام می رسد؟

نحوه جستجو در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

06. در "تب تکنیکال" چطور می توانم تایم فریم ها را تغییر داد؟

نحوه تغییر تایم فریم ها در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

07. در "تب تکنیکال" چطور می توان نماد یا شاخص را تغییر داد؟

نحوه تغییر نماد یا شاخص در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

08. ابزارهای ترسیم چه هستند و از چه طریق در "تب تکنیکال" در دسترس می باشند؟

نحوه دسترسی به ابزارهای ترسیم در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

09. در "تب تکنیکال" چطور می توان از اندیکاتورها استفاده کرد؟

نحوه دسترسی به اندیکاتورها در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

10. چطور می توان نوع نمودار را در "تب تکنیکال" تغییر داد؟

نحوه تغییر نوع نمودار در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

11. در "تب تکنیکال" چطور می توان دو نماد را با هم مقایسه کرد؟

نحوه مقایسه دو نماد در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

12. آیا امکان تبدیل "تب تکنیکال" به حالت تمام صفحه وجود دارد؟

نحوه تبدیل تب "تکنیکال" به نمودار تمام صفحه در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

13. از چه طریق می توان تنظیمات "تب تکنیکال" را تغییر داد؟

نحوه تغییر تنظیمات در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

14. چطور می توان نسبت به ثبت تنظیمات در "تب تکنیکال" اقدام کرد؟

نحوه ثبت و حفظ تنظیمات در تب "تکنیکال" در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

15. چطور می توان به "ابزار تکنیکال" یک نماد خاص دست پیدا کرد؟

نحوه دسترسی به تب "تکنیکال" یک نماد خاص و مشخص در ویدیو زیر نمایش داده شده است:  اگر پس از مشاهده ویدیو، همچنان ابهام یا سئوالی در این رابطه داشتید لطفا از یکی از کانال های پیش بینی شده با ما تماس حاصل فرمایید.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین