خبر

اقتصاد آنلاین-مهرداد فرامهر؛ پس از موج فروپاشی صرافی بزرگ FTX و شوکی که به تمام ابعاد بازار کریپتو وارد کرد، حالا نگاه های نگران سرمایه گذاران و معامله گران این بازار به دیگر صرافی های بزرگ است تا بتوانند اطمینان حاصل کنند که دیگر صرافی های بزرگ در حال خالی فروشی نیستند.

در همین راستا مدیرعامل صرافی کریپتویی کوین بیس که در کشور آمریکا مستقر است و صرافی تحت مدیریت وی دارای سهام قابل خرید و فروش در بازار سهام آمریکاست در توییتر خود خبر داد که این صرافی کاملا شفاف عمل می کند و اطلاعات مالی آن برای همه در دسترس است.

اقدام صرافی کوین بیس برای برطرف کردن نگرانی کاربران

آرمسترانگ در توییتر خود نوشته که اگر شما اخبار بد و منفی را می بینید لازم است که بدانید اطلاعات مالی به صورت عمومی منتشر شده است و ما حدود ۴۰ میلیارد دلار بیت‌کوین ذخیره داریم.

او در ادامه رشته توییت خود، توییت دیگری با یک تصویر از میزان دارایی های کریپتویی این صرافی منتشر کرده است که نشان می دهد این صرافی حدود ۳۹.۹ میلیارد دلار بیت‌کوین و ۲۴.۱ میلیارد دلار اتریوم و ۳۱.۱ میلیارد دلار از دیگر ارزها و دارایی های دیجیتال و کریپتویی را در والت های خود دارد که نشان از پشتوانه خوب این صرافی برای حمایت از دارایی های کاربران و معامله گران در این صنعت است.

پس از فروپاشی صرافی FTX و اعلام اینکه ۵ میلیون نفر در این میان دچار مالباختگی شده اند‌، حساسیت ها نسبت به دارایی های صرافی ها و اینکه آیا آنها واقعا ذخایر مربوط به دارایی کریپتویی کاربران را در جای امنی نگهداری می کنند بالا گرفته است و پس از بایننس صرافی‌های بزرگ دیگر هم اقدام به انتشار لیست دارایی هایشان کرده اند تا بتوانند جو روانی منفی بازار را عوض کنند.

اقدام صرافی کوین بیس برای برطرف کردن نگرانی کاربران

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین