خبر

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با نبض بورس با اشاره به تغییرات کاهشی قیمت طلا در بازار جهانی و ثبات نرخ ارز در بازار داخلی اظهار داشت: امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها به رقم ۱۷۳۷ دلار رسید. همچنین هر اونس نقره در بازار جهانی، ۲۱ دلار و ۱۹ سنت ارزش گذاری شد.

وی در ادامه با اشاره به قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد در محدوده ۳۵۳۷۰ تومان و یورو ۳۶۷۲۰ تومان اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران تحت تاثیر دو عامل نرخ جهانی و نرخ داخلی ارز بدین صورت است:

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۶ میلیون و ۳۸۰ تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۴۹۶ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۶۶۲ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۸۲۸ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۹۹۵ هزار تومان رسید.  

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: امروز حباب سکه به رقم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز‌های قبل، ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شده است.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین