خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، امروز چهارشنبه 23 نوامبر (2 آذر) بازار کریپتو پس از سپری کردن چند روز سخت، توانسته‌ است رنگ سبز دلگرم‌کننده‌ای را به خود ببیند. 100 ارز دیجیتال برتر بازار امروز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. ولی بهترین عملکرد تا این لحظه، متعلق به کرو دائو توکن (CRV) است. قیمت این توکن تاکنون بیش از 50 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. کرو دائو توکن (CRV) در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 13:45 - با قیمت 0.6315 دلار معامله می‌شود. به این ترتیب، ارزش کل بازار این توکن هم‌اکنون با 49.56 درصد افزایش به 336,711,289 دلار صعود کرده است. حجم معاملات این توکن نیز در حال حاضر، با 472.40 درصد افزایش به 951,183,442 دلار رسیده است.

نمودار قیمت کرو دائو توکن

در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا از لحاظ ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، کرو دائو توکن (CRV) یک رتبه بالاتر از بیسیک اتنشن توکن (BAT) و یک رتبه پایین‌تر از جی‌ام‌ایکس (GMX) در جایگاه هشتاد و سوم قرار دارد.

جایگاه کرو دائو توکن در کوین مارکت کپ

ارزش کرو دائو توکن (CRV) نسبت به هفته‌ی گذشته 5.26 درصد افزایش یافته است. ارزش این توکن در برابر دو ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، نیز به شدت افزایش یافته است. ارزش کرو دائو توکن نسبت به بیت کوین و اتریوم به ترتیب 44.13 و 41.19 درصد رشد داشته است. به این ترتیب، هم‌اکنون هر واحد از کرو دائو توکن معادل 0.00003801 بیت کوین یا 0.00003801 اتریوم ارزش دارد.  

کرو (Curve) یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین‌ها است. این صرافی برای مدیریت نقدینگی بازار از یک بازارساز خودکار (AMM) بهره می‌برد. بازارسازهای خودکار در واقع جایگزینی برای دفاتر سنتی ثبت سفارش‌های خریدوفروش هستند. بازارساز خودکار پروتکلی است که به کاربران کمک می‌کند تا به صورت مستقیم معامله کنند. به عبارت دیگر، بازارساز خودکار به نوعی یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که برای قیمت‌گذاری دارایی‌ها به جای استفاده از دفتر سفارش‌ها از فرمول‌های ریاضی استفاده می‌کند.

کرو در ژانویه‌ی 2020 راه‌اندازی شد. این صرافی غیرمتمرکز در ماه آگوست، یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) را تاسیس و از کرو دائو توکن (CRV) به عنوان توکن داخلی خود استفاده کرد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین