خبر

آذر ماه 1401 مانند دیگر ماه‌های سال، فرصتی برای شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران است تا بتوانند با انتشار آگهی‌های استخدام، افراد متخصص و با استعداد را در حوزه‌های مختلف کاری جذب کنند.

آگهی‌های استخدامی جدید در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده‌اند و این فرصت برای افراد در مشاغل مختلف فراهم است که با هر میزان سابقه کاری، مدرک تحصیلی و همچنین با مهارت‌های متفاوت بتوانند فرصت‌های شغلی مناسب خود را پیدا کنند. از آنجایی که هیج محدودیتی در ارسال رزومه برای این آگهی‌های استخدامی وجود ندارد، بنابراین با ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی بیشتر، شانس استخدام شما در شرکت‌های معتبر ایران افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به اینکه بیشتر شرکت‌های منتشرکننده آگهی استخدامی در سایت کاریابی ایران تلنت در تهران مستقر هستند، بنابراین سهم تهران در این آگهی‌ها نسبت به دیگر شهرها بیشتر است.

شرکت‌های منتشرکننده آگهی استخدامی شامل مدیران خودرو (ام وی ام)، گروه سولیکو، زرین رویا، گلدیران، ایرانسل، سان استار، کوبل دارو، اکالا، نستله ایران، گروه صنعتی گلرنگ، گروه مپنا، دیجی کالا و غیره می‌شوند.

در این آگهی‌های استخدامی مشاغل در گروه‌های شغلی مختلف دیده می‌شوند. برخی از پرتکرارترین این مشاغل عبارت‌اند از: مدیر بازاریابی دیجیتال، کارشناس بازاریابی، نماینده علمی، کارشناس فروش، مدیر فروش، مهندس مکانیک، مهندس برق، حسابدار، مدیر مالی و توسعه‌دهنده فرانت‌اِند.

ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی

برای مشاهده فرصت های شغلی بیشتر به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید. برای اینکه شانس خود را برای استخدام در این موقعیت‌های شغلی افزایش دهید، خوب است که زودتر از دیگر کارجویان رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی شرکت‌های خصوصی ارسال کنید. با این کار، رزومه شما زودتر از دیگر رزومه‌ها دیده می‌شود و می‌توانید در یکی از شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران مشغول به کار شوید.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین