خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، ترا کلاسیک (LUNC) در هفته‌های اخیر روند رو به رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. پس از سقوط و نابودی ارز دیجیتال ترا لونا و استیبل کوین ترا یو‌اس‌دی (UST)، توکن جدیدی با نام ترا کلاسیک (LUNC) شکل گرفت. ارزش این توکن طی هفته‌ی گذشته 60 درصد افزایش یافته است. در همین حال، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران منتظر به‌روز‌رسانی داده‌های مربوط به  توکن‌سوزی ترا کلاسیک در صرافی بایننس هستند؛ این مسئله احساسات صعودی را در میان دارندگان ترا کلاسیک تقویت کرده است.

ترا کلاسیک رشد چشمگیری را تجربه کرده است؛ با وجود این، این توکن از قیمت اولیه‌ی خود فاصله‌ی بسیاری دارد. قیمت ترا کلاسیک (LUNC) در شش ماه پیش حدود 119.18 دلار بود، و از آن زمان تاکنون نتوانسته است چنین ضرر هنگفتی را جبران کند. ولی نکته‌ی جالب این است که فعالیت معاملاتی مربوط به ترا کلاسیک یک شبه افزایش یافته است - تا جایی که در حال حاضر، ترا کلاسیک از نظر حجم معاملات در بین ده ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارد.

حجم معاملات ترا کلاسیک طی 24 ساعت گذشته، 899.75 میلیون دلار بوده است. به همین خاطر، ترا کلاسیک در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال بازار از نظر حجم معاملات در جایگاه ششم قرار گرفته است. صرافی بایننس در 3 اکتبر (11 مهر) اعلام کرد که قصد دارد عرضه‌ی ترا کلاسیک را کاهش دهد. بایننس، به عنوان بزرگ‌ترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات، به دارندگان ترا کلاسیک اطمینان داد سازوکار توکن‌سوزی ترا کلاسیک را به بهترین شکل راه‌اندازی خواهد کرد. توکن‌سوزی ترا کلاسیک از طریق ارسال کارمزدهای معاملات به یک آدرس مشخص انجام می‌شود؛ به این ترتیب، توکن‌های ارسال‌شده به آن آدرس برای همیشه از گردش خارج می‌‌شوند.

با توجه به پیاده‌سازی سازوکار توکن‌سوزی توسط صرافی بایننس و بهبود احساسات سرمایه‌گذاران در مورد این ارز دیجیتال، برخی از تحلیلگران معتقدند، ترا کلاسیک (LUNC) در آستانه‌ی شروع یک روند صعودی عظیم قرار دارد. تلگاون، وب‌سایت تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت ترا کلاسیک تا سال 2030 می‌تواند به 5.23 دلار برسد. طبق پیش‌بینی این سایت، میانگین قیمت این توکن بالای 3.11 دلار باقی خواهد ماند.

اگر سازوکار توکن‌سوزی ترا کلاسیک هر چه زودتر راه‌اندازی شده و بتواند به طور موثر عمل کند، این ارز دیجیتال زودتر می‌تواند به هدف قیمت 5 دلاری خود برسد.

ترا کلاسیک در حال حاضر، با قیمت 0.000316 دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت ترا کلاسیک

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین