خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، بایننس کوین (BNB) در 27 سپتامبر (5 مهر) به سمت بالای خط مقاومت الگوی کانال نزولی حرکت کرد؛ ولی گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) نتوانستند آن را از میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (287 دلار) فراتر ببرند. این مسئله باعث ایجاد فشار فروش گسترده‌ای شد و قیمت بایننس کوین را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (276 دلار) رساند.

نمودار بایننس کوین در روز گذشته

فتیله‌ی بلند کندل 28 سپتامبر (6 مهر) نشان می‌دهد گاوها تسلیم نشده‌اند و ممکن است برای از میان برداشتن مقاومت پیش روی بایننس کوین در میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه تلاش جدیدی را آغاز کنند. اگر تلاش آن‌ها ثمربخش باشد، در کوتاه‌مدت شاهد تغییر روند خواهیم بود. آن‌گاه قیمت بایننس کوین ابتدا می‌تواند تا 300 دلار و سپس تا 338 دلار حرکت کند.

از سوی دیگر، اگر تلاش‌ گاوها موفقیت‌آمیز نباشد، ثابت می‌شود که خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) در سطوح بالاتر فعالیت قدرتمندی دارند. به این ترتیب، قیمت بایننس کوین ممکن است سطح حمایت 258 دلاری را دوباره تست کند.

حرکت صعودی ریپل (XRP) در هفته‌ی گذشته که قیمت این ارز دیجیتال را به 0.56 دلار رسانده بود، دچار اصلاح شد و به سطح 0.41 دلار بازگشت؛ سطح 0.41 دلاری در نزدیکی سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% و میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار دارد. از این رو، گاوها احتمالا با تمام توان از این سطح دفاع خواهند کرد.

نمودار قیمت ریپل در روز گذشته

اگر قیمت ریپل از سطح فعلی مجددا به سمت بالا حرکت کند، این ارز دیجیتال می‌تواند تا 0.47 دلار و سپس تا 0.52 دلار صعود کند. البته، خرس‌ها با قدرت از این منطقه دفاع خواهند کرد. اگر خرس‌ها موفق شوند و قیمت را از این منطقه پایین‌تر بیاورند، قیمت ریپل برای چند روزی در یک محدود‌ه تثبیت خواهد شد.

عدم موفقیت گاوها در دفاع از سطح بریک‌اوت 0.41 دلاری باعث می‌شود قیمت ریپل تا میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (0.37 دلار) کاهش یابد. اگر این سطح حمایت نیز شکست بخورد، ریپل ممکن است تا 0.32 دلار نیز سقوط کند.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب در روز پنج‌شنبه 7 مهر، بایننس کوین با قیمت 280.34 دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار بایننس کوین نیز در حال حاضر، 45,223,150,594 دلار است. 

نمودار قیمت بایننس کوین

هم‌چنین، در همین لحظه، ریپل با قیمت 0.4407 دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار  ریپل نیز در حال حاضر، 21,953,523,837 دلار است.

نمودار قیمت ریپل

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین