خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، شرکت تحلیل بلاک چین سانتیمنت، طی توییتی در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) به ارائه‌ی برخی آمارهای جدید در خصوص بیت‌ کوین (BTC) پرداخت. بر اساس این گزارش، حجم معاملات در بازار کریپتو، به ویژه برای بیت کوین، در حال افزایش است. حجم معاملات بیت کوین به سقف‌های ماه ژوئن (خرداد) بازگشته است. 

حجم معاملات بیت کوین

در جریان افت جزئی قیمت بیت کوین در روز گذشته (سه‌شنبه 5 مهر)، حجم معاملات پادشاه ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح خود از 14 ژوئن 2022 (24 خرداد) رسید. پس از کاهش شدید حجم معاملات بیت کوین در اواخر ژانویه، این آمار به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

نمودار قیمت بیت کوین

بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ، بیت کوین پس از تجربه‌ی کاهش 6.65 درصدی قیمت، در حال حاضر، با قیمت 18771.41 دلار معامله می‌شود. افت قیمت بیت کوین در صبح امروز توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده است.

قیمت بیت کوین، طی دو بازه‌ی زمانی طولانی‌تر، یعنی در هفت روز و هم‌چنین در یک ماه گذشته، به ترتیب 1.71 درصد و کمی بیش از 5 درصد کاهش یافته است. علی‌رغم این کاهش قیمت، ارزش بیت کوین (BTC) در برابر بزرگ‌ترین رقیب خود، اتریوم (ETH) حدود 0.54 درصد نسبت به روز گذشته تقویت شده است.

ارزش کل بازار (BTC) در حال حاضر 360,273,946,755 دلار است. هم‌چنین، در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات 24 ساعته‌ی بیت کوین بیش از 10 درصد افزایش یافته و به 55,759,771,114 دلار رسیده است.

وقتی به نمودار روزانه‌ی بیت کوین نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم که قیمت بیت کوین بار دیگر در خط میانگین متحرک نمایی 9 روزه قرار گرفته است. به علاوه، خط شاخص قدرت نسبی (RSI) خط میانگین متحرک ساده را به سمت پایین قطع کرده است؛ این مسئله نشانه‌ی خوبی برای پادشاه ارزهای دیجیتال نیست و سرمایه‌گذاران باید خود را برای حرکت نزولی بعدی آماده کنند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین