خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، قیمت ریپل (XRP) در 20 سپتامبر (29 شهریور) مقاومت پیش روی خود را در 0.41 دلار شکست و در بالای آن بسته شد؛ ولی گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) نتوانستند به این حرکت صعودی تداوم ببخشند. خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) در 21 سپتامبر (30 شهریور) قیمت را به محدوده‌ی قبل بازگرداندند.

نمودار قیمت ریپل در روز گذشته

اگر گاوها با موفقیت بتوانند از سطح فعلی دفاع کنند، احتمال شکستن مقاومت 0.41 دلاری افزایش خواهد یافت. شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.36 دلار) شروع به افزایش کرده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده‌ی مثبت قرار دارد؛ این مسئله نشان می‌دهد مسیر صعودی ریپل با مقاومت چندانی مواجه نیست. اگر قیمت در بالای 0.41 دلار حفظ شود، آن‌گاه این ارز دیجیتال می‌تواند تا 0.46 دلار و سپس تا 0.52 دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها می‌خواهند قیمت ریپل را برای مدت بیش‌تری در محدوده‌ی فعلی خود نگه دارند، باید آن را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند.

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ریپل امیدوار هستند اتفاقات مثبتی در دعوای حقوقی میان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت ریپل لبز رخ دهد. با توجه به تاثیرات منفی افزایش 0.75 درصدی نرخ بهره بر بازار ارزهای دیجیتال، اکنون تنها امید ریپل به بهبود قیمت، شاید موفقیت در این پرونده‌ی حقوقی باشد. هم‌اکنون، در حوالی ساعت 13:30 روز پنج‌شنبه 31 شهریور، ریپل با قیمت 0.424 دلار معامله می‌شود. 

نمودار قیمت ریپل

گاوها تلاش می‌کنند قیمت کاردانو (ADA) را در بالای خط روند صعودی حفظ کنند. آن‌ها در 21 سپتامبر سعی کردند قیمت را افزایش دهند، ‌ولی فتیله‌ی ‌بلند روی کندل نشان می‌دهد که خرس‌ها به محض افزایش قیمت اقدام به فروش کرده و از افزایش قیمت کاردانو جلوگیری کردند.

نمودار قیمت کاردانو در روز گذشته

اگر قیمت کاردانو کاهش یابد و به زیر خط روند صعودی برسد، احتمال سقوط آن تا سطح کلیدی 0.40 دلار افزایش می‌یابد. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر این سطح حمایت کاهش دهند، قیمت کاردانو احتمالا وارد مرحله‌ی بعدی روند نزولی خود شود.

ولی اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند، قیمت کاردانو می‌تواند تا خط روند نزولی صعود کند. اگر گاوها می‌خواهند دست بالا را در بازار داشته باشند، باید قیمت کاردانو را به سمت بالای سطح مقاومت خود هدایت کنند. آن‌گاه این احتمال وجود دارد که قیمت این ارز دیجیتال تا 0.52 دلار و سپس تا 0.60 دلار افزایش یابد.

هم‌اکنون، در حوالی ساعت 13:45 روز پنج‌شنبه، کاردانو با قیمت 0.455 دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت کاردانو

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین