خبر

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ جورین تایمر، مدیر کلان جهانی در سرمایه‌گذاری‌های فیدلیتی، ادعا می‌کند که بیت‌کوین در سطوح فعلی «ارزان» است. او به این واقعیت اشاره کرده است که نسبت قیمت به شبکه بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، در حال حاضر در سطح سال 2014 است که نشان می‌دهد ارزش آن کمتر است.

به گفته تایمر، فروش‌هایی که اخیراً رخ داده است، "بهترین شرایط فروش بیش از حد" را در یک دوره زمانی طولانی، ایجاد کرده است. این تحلیلگر اشاره کرده است که بهبود اخیر بیت‌کوین عمدتاً توسط دارندگان بلندمدت به جای معامله‌گران کوتاه مدت، انجام شده است. سهم پذیرش بیت‌کوین در بین مردم، حداقل برای یک دهه در حال حاضر به 13 درصد افزایش یافته است. بیت‌کوین در حال حاضر در سطح 23.400 دلار معامله می‌شود، زیرا گاوها بارها نتوانسته‌اند به بالای 24.000 دلار دست یابند.

بیت کوین در سطوح فعلی «ارزان» است!

منبع تصویر: تویتتر TimmerFidelity.

در ماه فوریه، تایمر سرعت پذیرش بیت‌کوین را با غول فناوری اپل مقایسه کرد که رشد آن از یک الگوی کلاسیک منحنی S از اواسط دهه 90 پیروی می‌کرد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، فیدلیتی همچنین یک منحنی S ارائه کرده است که منحنی پذیرش اینترنت را منعکس می‌کند. در چنین سناریویی، قیمت بیت‌کوین ممکن است به 144.000 دلار برسد.

ارتقاء مرج ممکن است یک تغییر دهنده بازی برای اتریوم باشد

تایمر همچنین می‌گوید که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، با نسبت قیمت به شبکه بالاتر پاداش دریافت نکرده است، زیرا به عنوان متمرکزتر و کمتر کمیاب تلقی می‌شود. او معتقد است که این روند ممکن است، پس از رویداد مرج تغییر کند. با توجه به به اصطلاح "نصف شدن سه گانه" یا (triple halving)، انتظار می‌رود اتریوم به یک ارز دیجیتال کاهش دهنده قیمت (ضد تورم) تبدیل شود. ماه گذشته، تایمر توییت کرد که اتریوم نسبت به بیت‌کوین حتی ارزان‌تر معامله می‌شود. آلتکوین پیشرو در حال حاضر با قیمت 1.846 دلار در صرافی‌ها معامله می‌شود.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین