خبر

به گزارش نبض بورس، به صورت روزانه نبض بورسبورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ چگونه بود؟

گزارش بازار‌ها امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | گاوهای بیت کوین تا کجا پیش خواهند رفت؟
 

بیت کوین

بازار بیت کوین در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۴۶۴۲-۲۲۹۵۵ دلار در نوسان بود. قیمت این رمزارز امروز در محدوده‌ی ۲۴۶۴۲ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۲.۱ درصد افزایش داشته است.


طرفداران افزایش قیمت بیت کوین یا به اصطلاح گاو‌های بیت کوین در محدوده ۲۲،۶۰۰ دلار و ۲۲،۷۰۰ دلار عملکرد خوبی به جا گذاشتند. در نتیجه این تحرکات بیت کوین با افزایش قیمتی مناسب حال در مواجه با مقاومت ۲۴،۵۰۰ دلاری قرار گرفته است. مقاومت کلیدی بعدی در محدوده ۲۵،۰۰۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند به‌منزله رسیدن به ۲۶،۰۰۰ دلار باشد.
حال اگر بیت کوین روندی نزولی در پیش بگیرد، اولین حمایت در محدوده ۲۴،۰۰۰ دلار و حمایت بعدی در محدوده ۲۳،۵۰۰ دلار پیش روی آن قرار داشته که عبور از آنان می‌تواند روز‌های بدی را برای سرمایه‌گذاران بیت کوین رقم بزند. /ارزدیجیتال

قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۴۱۰۳۰۰۰-۱۳۹۴۷۰۰۰ تومان در نوسان بود. قیمت این سکه امروز در محدوده‌ی ۱۳۹۴۷۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۳۵ درصد کاهش داشته است.

قیمت طلا

قیمت طلای ۱۸ عیار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۳۷۶۷۰۰-۱۳۵۲۹۰۰ تومان در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۱۳۵۲۹۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱.۴۸ درصد افزایش داشته است.

قیمت دلار

قیمت دلار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۷۸۸۵-۲۷۷۸۰ در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۲۷۸۸۵ معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۱ درصد افزایش یافته است.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین