خبر

وقتی برای انتخاب لباس یک مهمانی مهم سردرگم می‌شویم، معمولا پیراهن مشکی یکی از اولین گزینه‌هایی است که به ذهنمان می‌رسد. پیراهن مشکی را با خیال راحت می‌توانید در موقعیت‌های مختلف بپوشید و مطمئن باشید که یک استایل شیک دارید. ایش

۱. تاکید روی آرایش چشم و لب

آرایش با پیراهن مشکی

وقتی پیراهن مشکی می‌پوشید، تاکید روی آرایش لب و چشم و استفاده از رنگ در این قسمت از چهره، می‌تواند تعادل مناسبی بین آرایش صورت و رنگ لباس ایجاد کند. فرقی نمی‌کند که چه پالت رنگی برای آرایش چشم و لب خود انتخاب می‌کنید اما از آرایش غلیظ برای این دو قسمت از چهره نترسید. استفاده از رنگ بنفش روشن برای سایه‌ی چشم و لب، می‌تواند تعادل جذابی در چهره و لباس شما ایجاد کند. شاید این رنگ و آرایش هم‌زمان لب و چشم، برای لباس‌هایی با رنگ‌های دیگر مناسب نباشد ولی با پیراهن مشکی، به‌کلی ظاهر شما را تغییر می‌دهد.

  • ۱۰ وسیله‌ی آرایشی که حتما باید در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید

۲. آرایش کلاسیک

یکی از آرایش‌هایی که بدون هیچ شک و تردیدی می‌توانید همراه با پیراهن مشکی داشته باشید، آرایش کلاسیک است. یعنی استفاده از خط چشم مشکی و یک رژلب قرمز. این آرایش در طول زمان و دوره‌های مختلف، همیشه جذاب و موردتوجه بوده و بسیاری از سلبریتی‌های قدیمی و جدید را می‌بینید که بدون هیچ تردیدی این آرایش را انتخاب می‌کنند. این آرایش تقریبا با بیشتر رنگ‌های خنثی مناسب است ولی با پیراهن مشکی جلوه‌ی دیگری دارد.

۳. استفاده از رنگ صورتی

استفاده از رنگ‌های صورتی و نود برای آرایش چشم، گونه و لب‌ها، باعث می‌شود چهره‌ی شما تغییر کند و جذاب‌تر شود و در عین حال، طبیعی و زیبا به نظر برسد. اگر از رنگ‌های تیره در آرایش خوشتان نمی‌آید و آرایش ملایم را می‌پسندید از طیف رنگ‌های صورتی و نود با تم یکسان استفاده کنید. مطمئن باشید که این پالت رنگی با لباس مشکلی کاملا هم‌خوانی دارد.

۴. لب‌های پررنگ و براق

یکی از روش‌های عالی برای افزایش جذابیت چهره در حالی که پیراهن مشکی به تن دارید، استفاده از آرایش نسبتا غلیظ برای لب‌ها است. می‌توانید از رژلب‌هایی با رنگ‌های تیره و براق استفاده کنید تا در نور شب بدرخشند. دقت کنید که اگر این آرایش غلیظ را برای لب خود انتخاب می‌کنید، بهتر است که آرایش چشم‌ها، کاملا ساده و مینیمال باشند. فرقی نمی‌کند که چه رنگی برای رژلب انتخاب کنید اما رنگ قرمز رنگی است که هرگز از انتخاب آن پشیمان نمی‌شوید.

۵. آرایش انتزاعی

اگر دوست دارید آرایش شما تاکید بیشتری رو چشم‌ها داشته باشد از خط چشم‌های ضخیم و تیره استفاده کنید. برای لب‌ها رنگ‌های نود را انتخاب کنید و آرایش لب را تا حد امکان ساده نگه دارید. مدل‌های مختلف خط چشم‌های ضخیم و دنباله‌دار را امتحان کنید تا بهترین مدل را پیدا کنید.

۶. درخشش نقره‌ای

آرایش با پیراهن مشکی

یکی از ترندهای آرایشی محبوب، استفاده از سایه‌ی چشم متالیک و براق همراه با آرایش مات لب‌ها است. این ترکیب با پیراهن مشکی بسیار جذاب و خیره‌کننده است. می‌توانید برای سایه‌ی چشم رنگ نقره‌ای متالیک انتخاب کنید و برای لب‌های خود یک رژلب هلویی مات بزنید. این ترکیب، ترکیبی از آرایش مدرن و کلاسیک است؛ برای کسانی که هر دو سبک آرایش را می‌پسندند.

۷. براق و جذاب

اگر دوست دارید یک آرایش جذاب و در عین حال مقرون‌به‌صرفه داشته باشید از ترکیب رژلب‌های براق و خط چشم مختصر استفاده کنید. رژلب براق و یک خط چشم ساده از جمله وسایل آرایشی است که همه‌ی خانم‌ها در کیف لوازم آرایش خود دارند و لازم نیست برای این آرایش، هیچ محصول آرایشی جدیدی بخرید. این آرایش تقریبا با هر رنگ لباسی ست می‌شود و می‌توانید بدون نگرانی آن را امتحان کنید.

۸. رنگ‌هایی با تم قهوه‌ای و خاکی

یکی از آرایش‌هایی که می‌توانید با خیال راحت همراه پیراهن مشکی امتحان کنید، استفاده از رنگ‌های خاکی و قهوه‌ای ملایم است. این رنگ هم تقریبا با هر رنگ لباسی ست می‌شود. با این رنگ‌ها می‌توانید با کمترین مقدار آرایش، یک ظاهر جذاب و خیره‌کننده داشته باشید.

۹. آرایش دودی و ابروهای پر

آرایشی که شامل سایه چشم دودی، ابروهای نسبتا پر و رژلب رنگ روشن باشد، یکی از آرایش‌های کلاسیک و جذابی است که با پیراهن مشکی بسیار جذاب‌تر می‌شود. مقدار استفاده از سایه‌ی چشم به خودتان بستگی دارد. می‌توانید سایه‌ای ملایم انتخاب کنید یا سایه‌ای با رنگ‌های تیره‌تر و غلیظ‌تر.

۱۰. سایه‌ی رزگلد

رزگلد یکی از رنگ‌های جذاب برای سایه‌ی چشم است. این رنگ سایه با پیراهن مشکی، ظاهری خیره‌کننده و جذاب برای شما می‌سازد. هر چقدر سایه‌ی براق و متالیک‌تری انتخاب کنید، نتیجه‌ی بهتری می‌گیرید. پس، از انتخاب این سایه‌ی براق با این رنگ خیره‌کننده، نترسید.

۱۱. لب‌های نارنجی جذاب

یکی از جایگزین‌های رنگ قرمز برای رژلب، رنگ‌های نارنجی و قرمز روشن‌تر است. این رنگ همراه با پیراهن مشکی، بسیار جذاب و خیره‌کننده است و از انتخاب آن پشیمان نمی‌شوید. قبل از زدن رژلب از خط لب هم استفاده کنید. با این رنگ رژلب، می‌توانید آرایش چشم را ساده نگه دارید.

۱۲. سایه‌های روشن

استفاده‌ از سایه‌ی چشم با رنگ‌های روشن می‌تواند در کسری از ثانیه، چهره‌ی شما را جذاب‌تر و شاداب‌تر نشان دهد. اگر آرایش اسموکی دوست دارید ولی وقت کافی ندارید و در عین حال، دوست دارید که طبیعی‌تر به نظر برسید، رنگ‌های روشن را برای آرایش پلک استفاده کنید.

۱۳. سایه‌ی خاکستری

سایه‌های خاکستری و نقره‌ای می‌توانند به‌اندازه‌ی سایه‌ی اسموکی، جذاب باشند. این سایه‌ها را درست مثل سایه‌ی اسموکی پشت پلک بزنید. برای لب‌ها از رنگ‌های نود و رنگ‌های کالباسی و شبیه لب استفاده کنید. این سایه با رنگ‌هایی که تن گرم دارند مثلا هلویی هم به‌خوبی ست می‌شود.

۱۴. خط چشم پررنگ

خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که استفاده از آن، مهارت خاصی می‌خواهد. اگر در این کار ماهرید و می‌توانید خط چشم‌های ضخیم و زیبا و متقارن بکشید، نصف مسیر آرایش را رفته‌اید. همین خط چشم همراه با رژلب مات صورتی با تن رنگ‌های طبیعی، یک آرایش کامل و بی‌نقص برای همراهی کردن پیراهن مشکی است. فقط دقت کنید که از یک خط چشم باکیفیت استفاده کنید تا به مرور زمان، عرق کردن باعث خراب شدن خط چشم نشود.

۱۵. سایه‌ی چشم سبز

آرایش با پیراهن مشکی

بسیاری از ما موقع انتخاب رنگ سایه‌ی چشم، احتیاط می‌کنیم و به‌ندرت پیش می‌آید که رنگ‌هایی مثل سبز را انتخاب کنیم. اما رنگ سبز، انتخاب خوبی برای آرایش مناسب برای پیراهن مشکی است. پالت‌های سایه‌های سبزرنگ تنوع بسیار زیادی دارند؛ از سبزهای پاستلی گرفته تا رنگ‌های متالیک. برای آرایش لب هم می‌توانید رنگ‌های طبیعی‌تر یا رنگ‌هایی با تن گرم را انتخاب کنید.

۱۶. رنگ هلویی جایگزین صورتی

یکی از رنگ‌های رایج موقع انتخاب رژلب و رژ گونه، رنگ زیبای صورتی است. در سال‌های اخیر رنگ هلویی توانسته جای صورتی را بگیرد. این رنگ زیبا هماهنگی خوبی با پیراهن مشکی دارد. از رنگ‌های پاستلی سایه گرفته تا رژلب‌های براق، این رنگ را می‌توانید بدون نگرانی برای چهره‌ی خود انتخاب کنید و همراه با رنگ‌های طبیعی و خاکی، از آن استفاده کنید.

۱۷. یک تضاد زیبا

سایه‌های سفید و براق اگر با خط چشم مشکی و مقدار زیادی ریمل همراه شوند، می‌توانند تضاد جالبی در چهره ایجاد کنند. می‌توانید این رنگ را به‌تنهایی پشت پلک خود استفاده کنید یا اینکه آن را با یک سایه‌ی کمی تیره‌تر امتحان کنید. این ترکیب با پیراهن مشکی شما، ترکیبی بسیار خیره‌کننده است و انتخابی است که سال‌ها بعد، از آن پشیمان نمی‌‌شوید.

۱۸. سایه‌ی طلایی

بسیاری از ما از اینکه از سایه‌ی طلایی استفاده کنیم می‌ترسیم. اما اگر پیراهن مشکی دارید می‌توانید با خیال راحت سایه‌ی طلایی بزنید تا درخشش خاصی به چهره‌ی خود بدهید. اگر هایلایتر تنها لوازم آرایشی است که دارید، حتی می‌توانید آن را هم برای گونه و هم برای سایه‌ی چشم خود استفاده کنید.

۱۹. رنگ‌های روشن

از داشتن آرایش رنگارنگ با رنگ‌های روشن نترسید. وقتی پیراهن مشکی به تن دارید تقریبا هر رنگی که برای آرایش چهره انتخاب کنید، رنگ خوبی است. با سایه‌های روشن‌تر می‌توانید تضاد زیبایی بین تیرگی پیراهن و روشن بودن آرایش صورت خود ایجاد کنید.

  • چگونه بر اساس رنگ پوست لباس و آرایش خود را انتخاب کنید؟

۲۰. آرایش طبیعی با کمترین هزینه

آرایش با پیراهن مشکی

اگر طرفدار آرایش‌های بسیار ملایم و طبیعی هستید، موقع آرایش کردن برای پیراهن مشکی مراقب باشید. آرایشی با رنگ‌های نود و خنثی انتخاب کنید ولی در آرایش ابروهای خود دقت کنید. برای آرایش طبیعی، ابروها باید کاملا مرتب باشند. می‌توانید با سایه‌ی ابرو قسمت‌های خالی ابرو را پر کنید. برای رژ گونه و رژلب می‌توانید رنگ‌های کاملا طبیعی و روزمره را با خیال راحت استفاده کنید.

منبع: Byrdie

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین