خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، قیمت طلا در انتظار یک حرکت پایدار به سمت منطقه عرضه 1790 تا 1792 دلار است. درآمدهای قوی شرکت‌های ایالات متحده و داده‌های اقتصادی همراه با دستاوردهای فناوری چین، علیرغم تهدیدهای نظامی مداوم چین علیه تایوان، حال و هوای کلی بازار را بهبود بخشیده است. در میان خوش‌بینی بازار، ارزش دلار در کنار بازدهی خزانه‌داری عقب‌نشینی می‌کند که زیربنای فلز زرد با قیمت دلار است. افزایش بیشتر در XAU/USD به انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره بستگی دارد، به طوری که پس از اظهارات اخیر سیاستگذاران فدرال رزرو، احتمال افزایش 75 واحدی در ثانیه در سپتامبر به 42 درصد افزایش یافته است. موضوع بعدی برای معامله‌گران طلا، آمار اشتغال ایالات متحده است که می‌تواند به یک رکود احتمالی اشاره کند. تصمیم سیاست پولی BOE همچنین برای جهت‌گیری معاملاتی جدید در شمش‌های بدون بهره به دقت دنبال خواهد شد.

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای دیده‌بانی

آشکارساز تلاقی تکنیکال نشان می‌دهد که قیمت طلا به نقطه محوری مقاومت R1 یک روزه در 1773 دلار می‌رود، جایی که بالاترین قیمت روز قبل است.

مانع صعودی بعدی در باند بولینگر بالایی چهار ساعته با قیمت 1780 دلار است که بالاتر از آن نقطه محوری R2 یک روزه در 1783 دلار آزمایش خواهد شد.

پس از آن، بولز قصد دارد 1786 دلار، نقطه محوری R1 یک هفته‌ای، در راه خود به 1792 دلار خارج کند. در آن سطح، SMA-50 یک روزه و نقطه محوری R3 یک روزه منطبق هستند.

از جنبه نزولی، حمایت قوی در تلاقی بالاترین هفته قبل و فیبوناچی 23.6 درصد یک روزه در 1768 دلار دیده می‌شود.

فروشندگان احتمالاً یک خوشه متراکم از سطوح حمایتی در حدود 1764 دلار را به چالش خواهند کشید، که تقاطع SMA-5 یک روزه، فیبوناچی 61.8٪ یک ماهه و پایین‌ترین سطح چهار ساعته قبلی است.


پشتیبانی مربوطه بعدی در انتظار فیبوناچی 61.8% یک روزه در 1761 دلار است. خط شنی برای گاوهای XAU 1755 دلار است، همگرایی پایین‌ترین سطح روز قبل، فیبوناچی 23.6 درصد یک هفته‌ای و نقطه محوری S1 یک روزه.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار مشاهده می‌شود:

آشکارساز تلاقی تکنیکال

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین