خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین کورا، پلتفرم محبوب معاملاتی رابین هود به طور رسمی از معاملات ارز دیجیتال چین لینک (LINK) پشتیبانی می‌کند. پس از آن‌که این ارز دیجیتال برای نخستین بار در وب‌سایت پلتفرم رابین هود ظاهر شد، این صرافی به طور رسمی تایید کرد که چین لینک را به فهرست ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی خود اضافه کرده است.

طبق آمار ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی کوین‌جکو، قیمت توکن چین لینک (LINK) مستقیما در نتیجه‌ی لیست شدن در صرافی رابین هود، بیش از 5٪ افزایش یافته است. در حال حاضر، ارزش کل بازار چین لینک 2,926,363,862 دلار است؛ این ارز دیجیتال در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار در کوین مارکت کپ در جایگاه بیست و سوم قرار دارد.

نمودار قیمت چین لینک

از اواسط آوریل که صرافی رابین هود توکن‌هایی نظیر کامپاند (COMP)، پولیگان (MATIC)، سولانا (SOL) و شیبا اینو (SHIB) را به فهرست خود اضافه کرد، این نخستین بار است که این پلتفرم توکن‌ جدیدی را به فهرست توکن‌های مورد پشتیبانی خود می‌افزاید.

ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر در صرافی رابین هود ارائه می‌شوند عبارت هستند از بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، اتریوم کلاسیک (ETC)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین (DOGE)، بیت کوین اس‌وی (BSV)، پولیگان (MATIC)، شیبا اینو (SHIB)، کامپاند (COMP) و سولانا (SOL).

در همین رابطه، ماه گذشته، سم بنکمن فراید اعلام کرد، 7.6 درصد از سهام رابین هود را خریداری کرده است؛ انتشار این خبر باعث شد ارزش سهام شرکت رابین هود فقط ظرف یک روز بیش از 40 درصد افزایش یابد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) که تحت مالکیت و مدیریت سم بنکمن فراید قرار دارد، در حال بررسی شرایط خرید شرکت رابین هود است.

با این حال، سم بنکمن فراید این خبرها را تکذیب کرد و گفت:

«ما در مورد چشم‌انداز پیشرفت رابین هود و راه‌های بالقوه‌ی شراکت و همکاری با آن بسیار هیجان‌زده و علاقه‌مند هستیم . ولی همان‌طور که قبلا هم گفته شد، هیچ مذاکره‌ی جدی با رابین هود وجود نداشته است.»

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین