خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین کورا، شبکه سلسیوس تمامی اتهامات وارد شده به مدیر عامل خود را مبنی بر تلاش برای فرار از آمریکا رسما رد کرده است. این شرکت پس از انتشار اخباری مبنی بر این‌که الکس ماشینسکی، مدیرعامل سلسیوس، ظاهرا در حین تلاش برای خروج از کشور توسط مقامات متوقف شده است، بیانیه‌ای را صادر کرد.

خبر تلاش ماشینسکی برای فرار، نخستین بار توسط مایک آلفرد، مدیر عامل سابق برایت اسکوپ گزارش شد. آلفرد مدعی شد که ماشینسکی تلاش کرده از طریق فرودگاه موریس‌تاون، کشور آمریکا را ترک کند، ولی توسط مقامات متوقف شده است. با وجود این، نه این خبر و نه منابع آلفرد هنوز تایید نشده‌اند.

این شرکت وام‌دهنده‌ی کریپتو در چند هفته‌ی گذشته شرایط بسیار دشواری را تحمل کرده است. شرکت سلسیوس، در اواسط ماه جاری، اعلام کرده بود که تمام برداشت‌ها، مبادلات و نقل‌وانتقالات بین حساب‌ها را به دلیل «شرایط وخیم بازار» متوقف می‌کند. در حالی که شایعاتی در مورد ورشکستگی سلسیوس به گوش می‌رسد، این شرکت مدعی است که برای رسیدگی به مشکلات مشتریان به طور شبانه‌روزی در حال تلاش است.

شبکه سلسیوس

وال استریت ژورنال اوایل هفته‌ی گذشته گزارش داد، سلسیوس افراد جدیدی را برای کمک به مدیریت بحران مالی خود استخدام کرده است. هم‌چنین گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برکناری ماشینسکی از سمت مدیرعاملی هیئت مدیره سلسیوس وجود دارند.

خوشبختانه، این شرکت برای بازیابی نقدینگی و از سرگیری روند برداشت‌ها، فرایند پرداخت سود به مشتریان را آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، سلسیوس سود بازده کامپاند فاینانس را با 10 میلیون دلار استیبل کوین دای (DAI) پرداخت کرده است. با این حال، سلسیوس تنها شرکت کریپتو نیست که در شرایط کنونی بازار تحت فشار قرار دارد.

صندوق سرمایه گذاری کریپتوی تری اروز کپیتال (3AC) و بیبل فاینانس نیز در شرایط مشابهی قرار دارند. اگرچه از وخامت شرایط بازار در این ماه اندکی کاسته شده است، شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال هم‌چنان در تلاش هستند تا با عواقب ناشی از سقوط شدید بازار مقابله کنند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین