خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین کورا، لونا 2.0 (LUNA) برای یک افزایش قیمت 60 درصدی آماده می‌شود. قیمت لونا از محدوده‌ای که در ماه ژوئن سقوط شدیدی را در آن تجربه کرده بود، عبور کرده است. اکنون، به نظر می‌رسد خریداران در حال تلاش برای بازگشت هستند، و این مسئله می‌تواند به افزایش قیمت این ارز دیجیتال منجر شود.

قیمت لونا (LUNA) پس از افزایش 42 درصدی، در 27 ژوئن (6 تیر) محدوده‌ی 2.79 دلار را به عنوان سقف نوسانی خود تعیین کرد. اگرچه این افزایش قیمت بسیار چشمگیر بود، ولی مومنتوم خود را از دست داد. این مسئله، همراه با افزایش فشار فروش، باعث شد قیمت لونا تقریبا 23٪ کاهش یابد.

این پولبک می‌تواند یک دورخیز برای یک حرکت صعودی باشد که ممکن است قیمت لونا را به 3.50 دلار برساند؛ این سطح نیز یک مانع مهم بر سر راه لونا خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، سرمایه‌گذاران باید به رفتار قیمتی لونا در چند روز آینده توجه زیادی داشته باشند؛ شرایط برای هدف قرار دادن مانع بعدی فراهم شده است.

نمودار ترا لونا

سرمایه‌گذاران صبور می‌توانند از سود پیش‌بینی‌شده 60 درصدی بهره ببرند، زیرا احتمالا روندی صعودی لونا 2.0 در این دوره محدود خواهد بود. با وجود این، اگر خریداران تصمیم بگیرند وارد بازار شوند و این مقاومت را به سطح حمایت تبدیل کنند، شاید روند صعودی لونا تداوم یابد.

در این صورت، قیمت لونا می‌تواند 43 درصد دیگر نیز افزایش یافته و به سطح قیمت 4.98 دلار برسد. در مجموع، کل این روند صعودی می‌تواند بازگشت سرمایه‌ی 131 درصدی را برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.

از سوی دیگر، اگر لونا با افزایش فروش مواجه شود، بعید است که این روند صعودی راه به جایی ببرد. در این صورت، کندل 4 ساعته‌ی لونا 2.0 زیر 1.87 دلار بسته می‌شود، و این مسئله باعث ایجاد کف قیمت پایین‌تری خواهد شد.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین