خبر

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز قیمت طلا به احتمال زیاد در هفته جاری ثبات نخواهد داشت و این امر تحت تاثیر مسائل زیادی اعم از تورم و کاهش انتظارات آن، رکود و اقتصاد جهانی است. اما قیمت بیت کوین به سبب بروز خبرهایی مثبت در مورد EFT از استحکام و ثبات برخوردار شد.

بیت کوین

قیمت بیت کوین همچنان در حال تحکیم است در حالی که ریسک هنوز هم به طور گسترده در نزولی کج شده است زیرا قیمت در نزدیکی سطح مهم قیمت 20K در حال ادغام است. سرمایه‌گذاران در این سطح منتظر تجمع قوی بوده‌اند و ادغام عدم محکومیت در بین گاوهای BTC را نشان می‌دهد. از نظر جریان خبری، خبرهای مثبت‌تری در مورد نقطه ETF بیت کوین وجود داشته است، عاملی که به شدت وال استریت را درگیر خواهد کرد. شایعات این است که SEC به احتمال زیاد چراغ سبز را برای نقطه ETF بیت کوین می‌دهد. فرض کنید چنین شایعه‌ای در بازار خرسی به واقعیت تبدیل می‌شود. در این حالت ، این احساسات را در بین بازرگانان رمزنگاری بلند می‌کند زیرا این امر نشانه‌های بیشتری از اعتماد به نفس و پذیرش در بین تنظیم‌کننده‌های قوانین و وال استریت را نشان می‌دهد.

بیت کوین و طلا

طلا

قیمت‌های فلز گرانبها همچنان یکپارچه می‌شوند، اما آنها از صخره‌ای سقوط نکرده‌اند زیرا سرمایه‌گذاران و بازرگانان نگران رکود اقتصادی هستند. معامله‌گران می‌دانند که فقط زمان لازم است تا همه چیز معلوم شود؛ قبل از اینکه داده‌های اقتصادی به طور رسمی تأیید کنند که اقتصاد ایالات متحده در رکود اقتصادی قرار گرفته است. این تیتر باعث علاقه بیشتر به دارایی ریسک‌دار، طلا می‌شود.

دلیل اینکه ما شاهد فروش شدید قیمت طلا نیستیم فقط مربوط به ترس رکود اقتصادی در مورد اقتصاد ایالات متحده نیست. معامله‌گران نگران حرکت سیاست‌های بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی انگلیس هستند که در حاشیه تحت فشار قرار می‌گیرند و جایی برای سیاست‌های پولی ندارند. تورم همچنان رو به افزایش است و معامله‌گران مطمئن نیستند که خوانش تورم به اوج خود برسد، چه رسد به بازگشت به سطح عادی.

قیمت طلا به احتمال زیاد این هفته بی‌ثبات خواهد بود زیرا چندین بانکدار مرکزی، مانند رئیس فدرال جروم پاول و رئیس بانک مرکزی اروپا، کریستین لاگارد، در مجمع سالانه سینترا صحبت می‌کنند.

notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین